Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva ønsker du deg til jul?

michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er møkka lei av å få pengekonvolutter hver jul nå. Ikke det at jeg er utakknemlig for det, tvert i mot. Men det gir ingen julestemning og følelse av å glede meg til å se hva jeg får i år. Sikkert min egen feil, ettersom jeg er veldig selvforsynt med ting jeg ønsker meg året rundt blir det en smule vanskelig for andre å tenke ut hva jeg "trenger" :p

Er det noe jeg virkelig vil i livet, så er det å reise. Reise og opplevelse. Gjerne med noen jeg kjenner.

Men.. meh... jeg skal se langt etter å få flybilletter for 3000-10000kr under juletreet. o_O

Endret av mogcaiz
Lenke til kommentar
Dette var tidlig da.

Ønsker meg ingenting egentlig. Er fattig student, men føler jeg har alt jeg trenger.

Kanskje noen kroner ekstra hadde vært fint, selvom mange synes det er kjedelig å gi penger.

Vel, som noen har nevnt ønsker jeg lykke.

Og du Xzii det går nok bra med deg, håper jeg i hvertfall =)

Lenke til kommentar

Midicontroller

En flott TV og anlegg.

Xbox 360 eller PS 3, om jeg ikke vinner en 30. Okbtober :love: .

Det er egentlig ikke en ønskeliste, mer ting jeg har lyst på om noen spør hvilke fysiske gjenstander jeg føler jeg kunne blitt underholdt med :) .

Gavekort er egentlig flott, det også.

Lenke til kommentar
Jeg er møkka lei av å få pengekonvolutter hver jul nå. Ikke det at jeg er utakknemlig for det, tvert i mot. Men det gir ingen julestemning og følelse av å glede meg til å se hva jeg får i år. Sikkert min egen feil, ettersom jeg er veldig selvforsynt med ting jeg ønsker meg året rundt blir det en smule vanskelig for andre å tenke ut hva jeg "trenger" :p

Er det noe jeg virkelig vil i livet, så er det å reise. Reise og opplevelse. Gjerne med noen jeg kjenner.

Men.. meh... jeg skal se langt etter å få flybilletter for 3000-10000kr under juletreet. o_O

Wow! Jeg ønsker meg egentlig ikke noe annet en penger til jul, fordi jeg sparer til ny pc, men mor nekter på å gi penger i julegaver. Synes du er heldig som får penger og ikke alt mulig annet piss man egentlig ikke trenger.

Lenke til kommentar

-Penger.

-Snø, men den må ikke være for kald.

-En million flasker Grans Julebrus på glass.

-MSI GeForce GTX 280 OC

-Intel Core 2 Duo E8400

-Far Cry 2 (PC)

-Gears of War 2 (X360)

-Left 4 Dead (PC)

-Fable 2 (X360)

-Mirrors Edge (PC eller X360)

-Dead Space (X360)

-Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (X360)

-Call of Duty 5 (PC)

-Amon Amarth diskografien.

-T-skjorter.

-Gode karakterer. :dontgetit:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nå er det vel kanskje maaange år siden jeg i det hele tatt ønsket meg noe til jul, men i år ønsker jeg meg vel kun:

- God kameraveske

- Filmer (samme faen bare det er DvD eller Bluray)

- Hvilke som helst tegneseriebøer. (mistenker at jeg i alle all får "Rocky III" ettersom jeg hinta fram om den til dama) ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...