GrevenLight Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 *THC touch Diamond *Penger *Death in a Coffin *Tårn med Skruf Sterk Løs Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ekstern HDD Ny bærbar Penger Resident Evil 5 (xbox360) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 SNØ! (Og kanskje ett juwel-akvarium med buet front på 450 liter. ^^) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 - Ny regjering - Sokker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Penger. Evt. en stor og billig leilighet i sentral-Oslo, men det er vel lettere usannsynlig. Endret 16. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Blackburn drakt Cash Lenke til kommentar
ntls Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg er møkka lei av å få pengekonvolutter hver jul nå. Ikke det at jeg er utakknemlig for det, tvert i mot. Men det gir ingen julestemning og følelse av å glede meg til å se hva jeg får i år. Sikkert min egen feil, ettersom jeg er veldig selvforsynt med ting jeg ønsker meg året rundt blir det en smule vanskelig for andre å tenke ut hva jeg "trenger" Er det noe jeg virkelig vil i livet, så er det å reise. Reise og opplevelse. Gjerne med noen jeg kjenner. Men.. meh... jeg skal se langt etter å få flybilletter for 3000-10000kr under juletreet. o_O Endret 18. oktober 2008 av mogcaiz Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det ikke snille barn og fred på jord man skal ønske seg i år? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dette var tidlig da.Ønsker meg ingenting egentlig. Er fattig student, men føler jeg har alt jeg trenger. Kanskje noen kroner ekstra hadde vært fint, selvom mange synes det er kjedelig å gi penger. Vel, som noen har nevnt ønsker jeg lykke. Og du Xzii det går nok bra med deg, håper jeg i hvertfall =) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Midicontroller En flott TV og anlegg. Xbox 360 eller PS 3, om jeg ikke vinner en 30. Okbtober . Det er egentlig ikke en ønskeliste, mer ting jeg har lyst på om noen spør hvilke fysiske gjenstander jeg føler jeg kunne blitt underholdt med . Gavekort er egentlig flott, det også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kom på mer. Noble Hary Potter Collection Hva som helst derifra hadde vært awesome å få. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Med eller uten gavepapir? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 The Dark Knight Blu-ray Iron Man Blu-Ray Werckmeister Harmonies / Damnation DVD Dial M For Murder DVD M (Det er navnet på filmen) DVD Gavekort på Platekompaniet Darkthrone T-Shirt – Logo T-skjorte med Police på brystet Hansker Godfather-boksen Blu-ray Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 SNØ! Word. og nye ski. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er møkka lei av å få pengekonvolutter hver jul nå. Ikke det at jeg er utakknemlig for det, tvert i mot. Men det gir ingen julestemning og følelse av å glede meg til å se hva jeg får i år. Sikkert min egen feil, ettersom jeg er veldig selvforsynt med ting jeg ønsker meg året rundt blir det en smule vanskelig for andre å tenke ut hva jeg "trenger" Er det noe jeg virkelig vil i livet, så er det å reise. Reise og opplevelse. Gjerne med noen jeg kjenner. Men.. meh... jeg skal se langt etter å få flybilletter for 3000-10000kr under juletreet. o_O Wow! Jeg ønsker meg egentlig ikke noe annet en penger til jul, fordi jeg sparer til ny pc, men mor nekter på å gi penger i julegaver. Synes du er heldig som får penger og ikke alt mulig annet piss man egentlig ikke trenger. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) -Penger. -Snø, men den må ikke være for kald. -En million flasker Grans Julebrus på glass. -MSI GeForce GTX 280 OC -Intel Core 2 Duo E8400 -Far Cry 2 (PC) -Gears of War 2 (X360) -Left 4 Dead (PC) -Fable 2 (X360) -Mirrors Edge (PC eller X360) -Dead Space (X360) -Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (X360) -Call of Duty 5 (PC) -Amon Amarth diskografien. -T-skjorter. -Gode karakterer. Endret 6. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå er det vel kanskje maaange år siden jeg i det hele tatt ønsket meg noe til jul, men i år ønsker jeg meg vel kun: - God kameraveske - Filmer (samme faen bare det er DvD eller Bluray) - Hvilke som helst tegneseriebøer. (mistenker at jeg i alle all får "Rocky III" ettersom jeg hinta fram om den til dama) ^^, Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kom på mer.Noble Hary Potter Collection Hva som helst derifra hadde vært awesome å få. Der var det mye veldig, veldig lekkert! Finnes det butikker i Norge som fører den type dingsebomser? Det meste der vil jo overstige tollgrensa ganske så kraftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå