CypheroN Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Et nytt liv. Second that. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eliteserien 1. Ja, og to om de gamle tar på seg de spandable buksene! Rocky album Nemi album M album Cans Motana gold 4'er i matte Langefing som kan brukes. :/ Limegrønn dongeri bukse som passer meg. Mobile Me ab. Muligheten til å kunne kontrollere tid. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nice kniv, Soundchaser!! Jeg skulle faktisk til å skrive at jeg ønsker meg en kniv. En god kniv som jeg kan skjære alt fra tomat til kjøtt Har 4 stk global fra før, så trenger bare noen få så har jeg alle knivene jeg trenger. Har jobbet en del med Globalkniver, og er blitt helt avhengig Fantastiske kniver som aldri blir dårlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) *snip* Bare lurer, hvor gammel er du?? hvordan det? Ble bare nysjerrig. Ikke noe mer enn det Endret 25. november 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Gavekort H&M Gavekort Platekompaniet Gavekort Gina Tricot Nattpysj Penger Cover (for beskyttelse) til iPod Classic Hello Kitty brødrister Div. Hello Kitty-ting Viking Retro Flower gummistøvler, sort Brettspill Perleøredobber Fjernkontroll til Nikon speilreflekskamera. 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX Zoom Nikkor til Nikon D40 Speedlight SB-400 Blitz til Nikon D40 Stilig PC-veske Scrapbooking / kortlaging / hobby etc m/bøker: Strikk - ABC for strikkeentusiaster av Maria Parry-Jones Idébok for scrapbooking av Cathrine Rein Carlson og Turid Eide Papirpatchwork av Gro Torvaldsen Rykkelid Kreativ stempling av Marie Andreassen, Turid Strand Decoupage av Maggie Pryce Kreativ med decoupage av Eva Dohn Hekling ABC av Betty Barnden Hekleglede av Frida Ponten Den store smykkeboken av Vigdis Mo Johansen Lek med farger! av Gro Rykkelid Oljemaling trinn for trinn av Aggy Boshoff Akrylmaling trinn for trinn av Phyllis McDowell Tegning trinn for trinn av Watson, Lucy og Misiewicz, Lynne (Jeg elsker tegning, så selv om jeg kan mange teknikker, vil jeg gjerne lære nye ting. ) Julekurver av Beate Lindseth Nisser til jul av Gitte Schou Hansen Album Designark Brads (utsmykning - figurer etc) Bånd Chipboards Tags Dekormaterialer Stickers/klistremerker Klippeark Oppbevaringsmappe til scrapbooking Ornamentshjørner Dobbeltsidig tape (kan man ikke få nok av) Taperunner (syrefri) Paper tagger + plaststifter til paper tagger Peel-off pinsett Refill sticker large permanent Decoupageservietter og lerreter Stempler Stempelputer Perlesett Div. tegneutstyr Malesett til akryl Malesett til akvarell DVD'er: Frank Sinatra - 10 DVD Box Set Little House on the Prairie Season 9 Goodbye Mr Chips (1939) The Corpse Bride Monty Python and The Holy Grail En dag i livet Farewell, My Concubine Frida Import/Eksport Ondskapens hotell Pianisten Proof Stand Up Festival 2005 Stekte grønne tomater The Constant Gardener The Island Vår, Sommer, Høst, Vinter.. Og Vår Vinterhjerte/Un Coeur En Hiver Monty Python - Livet Er Python Alfie (2006) Alfie (1966) Bruce Almighty Over hekken Bøker: Zorro av Isabel Allende Kort fortalt - Hemingways noveller av Hemingway Ernest Mrs Dalloway av Virginia Woolf Troll kan temmes av William Shakespeare Macbeth av William Shakespeare Ville svaner: tre døtre av Kina av Jung Chang Den digitale festning av Dan Brown Tilbake til Shanghai av Kazuo Ishiguro A Pale View of Hills av Kazuo Ishiguro An Artist of the Floating World av Kazuo Ishiguro The Unconsoled av Kazuo Ishiguro Northanger Abbey av Jane Austen Garps bok av John Irving Enke for et år av John Irving Den fjerde hånden av John Irving Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera Livet er et annet sted av Milan Kundera Identitet av Milan Kundera Latterlige kjærlighetshistorier av Milan Kundera Udødeligheten av Milan Kundera En spøk av Milan Kundera Uvitenheten av Milan Kundera To Kill a Mockingbird av Harper Lee Young Adam av Alexander Trocchi White Chritmas av Margaret Eme Bailey When Harry Met Sally av Nora Ephron Twelfth Night av William Shakespeare The House of Doctor Edwards av Francis Bleeding The Bridges of Madison County av Robert James Waller Fever Pitch av Nick Hornby Rosens navn av Umberto Eco The Pelican Brief av John Grisham The Rainmaker av John Grisham The Color Purple av Alice Walker This Time of Dying av Reina James Cd'er: B-Sides - Damien Rice 9 - Damien Rice The Definitive Ray Charles (2CD) - Ray Charles Rosenrot - Rammstein Rudebox - Robbie Williams October Trilogy (4CD+DVD) - Thomas Dypdahl Spending Time With Morgan - Ane Brun Maestro - Special Limited Tour Edition (2CD) - Kaisers Orchestra Back To Basics (2CD) - Christina Aguilera Piece By Piece - Special Edition (m/DVD) - Katie Melua The Classic Singles (4CD) - Nat King Cole Sundes Verden - De Beste (2CD) - Øystein Sunde Sånn Er´e Bare - Øystein Sunde Kjekt Å Ha - Øystein Sunde The Ultimate Monty Python Rip Off - Monty Python Proxima Estacion: Esperanza - Manu Chao Vegas (5CD) - Frank Sinatra Under The Iron Sea - Keane Libra - New Version - Toni Braxton The Ultimate Toni Braxton - Toni Braxton There You´ll Be - Faith Hill Love Will Always Win - Faith Hill Pointless Nostalgic - Jamie Cullum Mended - March Anthony Miracle - A Celebration Of New Life - Celine Dion Confessions - Deluxe Repackage - Usher The Captain And The Kid - Elton John Absolutt Ikke Bare Egil Band - Bare Egil Band Echoes - Best Of Pink Floyd: Special Edition (2CD) - Pink Floyd And I Feel Fine...: The Best Of The I.R.S. Years 1982-1987 - Limited Edition (2CD) - R.E.M. Greatest Hits - Wyclef Jean Best: 1991-2004 - Special Edition (2CD) - Seal Truly, Madly, Completely The Best Of - Savage Garden Affirmation - Savage Garden These Are The Days - Saybia The Second You Sleep - Saybia Twentyfive - Best Of (2CD) - George Michael Trading Snakeoil For Wolftickets - Gary Jules Two Way Monologue - Sondre Lerche Bolton Swings Sinatra - Michael Bolton Greatest Hits 1985-1995 - Michael Bolton The Best Of Me - Bryan Adams Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var ikke lite heller, det... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det var ikke lite heller, det... Nei, det er det ikke, men det er rett og slett fordi alle maser om å få ønskelista mi, og de vil gjerne ha en lang en. Dessuten er den blitt bygget opp over flere år nå. Personlig så gjør det meg ingenting om jeg får det som er på ønskeslista eller ikke, jeg blir glad uansett, men det er rett og slett for å gi andre mange muligheter. Da har man uansett mange muligheter, fordi ønskelista består også av mange forskjellige prisklasser. Dessuten er sjansen liten for å samme gaven, og dermed sparer jeg meg selv for mye stress i forhold til bytting av varer. Endret 25. november 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Deg må det være lett å kjøpe gave til Yvonne2:p Jeg ønsker meg egn vekkerklokke som klarer å vekke meg om morgenen. Den jeg har nå er jeg blitt immun i mot, den må til det øverste nivå av piping før jeg våkner. Men da vekker jeg til gjengjeld de i naborommet x) - penger Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har ombestemt meg! Jeg ønsker meg DENNE!!!! Problemet er at jeg kun er 16 år Menmen... Oooh. Ventilerte seter med full memorypakke. Soltak Park. sensore. AirMatic Navigasjon osv... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 fikk meg jobb i år og har dermed klart og kjøpt meg ca alt jeg ønsker i løpet av året ( ) og har heller ikke tenkt så mye over saken. noen pondusbøker hadde vært digg og håper at foreldrene spanderer lappen siden jeg blir 18 i januar men lite sannsynlig Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lite sannsynlig at foreldrene punger ut 20.000 (+-) for at poden skal få lappen, når du i tillegg har jobb selv Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det kommer HELT ann på hvilke foreldre du har Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Klart det, men hvis han over hadde vært født med den typen hår i ræva hadde han nok visst det om foreldrene gikk med planer om å spandere lappen Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg får lappen av foreldra mine, men pga at vi har hatt en avtale om at jeg skulle holde meg unna alkohol og røyk/snus til jeg var 18. Klart det fint jeg Ikke hatt noen trang til å verken drikke eller røyke Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sant, og det jo en avtale dere har hatt - som du vet om Jeg hadde selv en slik avtale , men når jeg nærmet meg 18 "glemte" faren min at vi hadde avtalen Egentlig ikke noe krise, det er mange ting her i verden som er verre å betale på enn lappen til bil Jeg sliter veldig med å finne ut hva jeg ønsker meg til jul.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Foreløpig så er dette ønskelista mi.. 1.Gavekort på klesbutikk (JC eller Jack and jones)? 2.Need For Speed Undercover (Xbox 360) 3.Kristian Valen – Et musikalsk Kaos (DVD) 4.Fifa 09 5.Fifa Street 3 6.James Bond Quantum of Solace (Xbox 360) 7.Newcastle United Hjemmedrakt 08/09 8.The Office USA DVD samleboks Endret 25. november 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg Ønsker Meg.... -Kjæreste -Penger... Til Og Kjøpe Det Jeg Trenger... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor kjedelig er det ikke å sitte på julaften å pakke opp en haug med konvolutter? Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Egentlig ikke.. Er helt greit, alle ting jeg pleier og ønske meg koster 3-4000kr uansett så da kan jeg få penger til å kjøpe det... Men hadde gitt bort alle julegavene mine for en kjæreste, ikke en random da... Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Paintball utstyr! Eller penger til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå