Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Globalknivene er pene ja. Og Kobe. Jeg har ikke bestemt meg for hvilken knivserie jeg skal "samle på" enda, men det blir en av disse.

 

Bortsett fra kniver (brødkniv, kokkekniv og to småkniver) ønsker jeg meg logitech universalfjernkontroll og "sengeskjørt" som de selger på Skeidar til 6-700 kroner. Ikke sånn hvitt kjipt ett, men asurblått.

 

Og ett fint sengeteppe hadde vært knall. Ønsker meg dessuten nye trekk til putene jeg har på senga, men der er det egentlig bare å fri til mora mi, som er innmari flink å sy...

 

Har netopp hatt bursdag, og fikk 2000 kroner , ipod nano 8GB og ett ps3 spill (som må byttes fordi jeg hadde det fra før) , så tenker jeg får oppfylt mange av juleønsknene mine før jul :blush:

Lenke til kommentar

er det bare meg som vet allerede nå hva man får til jul?

 

til nå vet jeg at jeg får denne laptopen til jul, ønsket meg lamborghini modellen,men pris vs ytelse var forkastelig. (bortkasta spør du meg) gleder meg vilt til laptop'en;)

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362849

 

videre kommer ruger 10/22,men den kommer etter jul pga behandlingstiden på søknad.

 

abonnemant på lovdata får jeg også

 

filmer er en selvfølge hvert år

 

til nå er dette hva jeg vet 100% sikkert kommer under juletreet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
*snip*

 

Bare lurer, hvor gammel er du??

hvordan det?

 

 

Les "er det bare meg som veit"-innlegget ditt om igjen . så veit du hvorfor han lurte.

hva er så galt med det jeg skrev? presanger skal være en hemmelighet.

 

går det ikke ann å bare glede seg til juleferien?

 

uansett hva jeg skriver så er det alltid en eller annen som må angripe MEG for det:(

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
*snip*

 

Jada, såklart skal man få lov til å glede seg til juleferien og kjenne på pakkene, riste litt på det og slikt, men det er jo ikke no lengere hemmlighet når man veit hva man vil få.

 

Du veit jo allerende hva du vil få, er det noe hemmlighet da? Er jo ikke så særlig gøy for den personen som har kjøpt den pakken til deg, som du allerede veit du vil få.

 

For din egenskyld så håper jeg selvfølgelig at du får det du ønsker(som du vet at du får).. er jo litt småkjipt hvis du ikke får det du hadde regnet med. ; )

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...