zennox Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 1. iPhone 2. LG KU900 3. Kule klær Kommer jeg til å få noe av det? Neppe Blir nok penger i år og, men det er jo like greit, da kan jeg jo kjøpe overnevnte! Lenke til kommentar
Porto Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 -Samsung Omnia -Klær -Penger -Xbox 360 spill -Anon Goggles Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Digitalt trommesett! Og det får jeg og! (av hele slekta, som både bursdags og julegave.) Jeg elsker slekta mi. Ellers er det vel film, musikk og spill. Gavekort gjør meg glad! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 - Finansiering av lappen - En ny klokke - En ny trofast kjæreste - Et morsomt 2009 - Diverse parfyme og liknende produkter - Nye monitorer til PCen Har det jeg behøver. Kjøpte en ny mobil for ikke så lenge siden (Nokia N96), har en PC og laptop som oppfyller mine behov. Jeg tjener nok penger iløpet av året, så kjøper det jeg har lyst på impulsivt. Men hadde gjort seg med de nevnte tinga Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 -Labret -Parfyme -Bærbar Pc -Penger -Gavekort Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Cash En stabel med filmer og cder og fred på jord Endret 20. november 2008 av Fatcrap Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 MANGE IFA pakker Og mange glass cola flasker Då blir det jul for meg ! Kanskje ei julebrus med da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gavekort fra NSB så jeg kan reise masse til kjæresten, cd/dvd-er, penger, diverse fotoutstyr. Lenke til kommentar
Venstre2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 PS3/Xbox360 Noen spill til den evu. konsollen jeg får(tviler, men kanskje... Gaming mus med en digg gaming muse matte Dvd'er Liverpool bilde jeg kan henge på veggen på rommet Gledelig jul Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fekk eigentlig tilfredstilt alt med å få mine kjære brødre utflyttet.. for då fekk eg eige rom som eg kan faktisk bevege meg i Så fekk eg TV og diverse andre ting i sommer/haust/bursdag så nooo har eg ikkje noko på lista, bortsett fra eit jevli bra 2009! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 - Sjokolade - Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da) - Julebrus (Sånne i glassflasker) - Penger - LP-er (Pink Floyd, Iron Maiden, Metallica, osv..) - CD-er (Samma som over) - Speilreflekskamera (Blir vel til at jeg kjøper selv :/ ) - iPod - Kjærlighetsbrev <3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 - Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da) Hva slags godteri er det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) - Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da) Hva slags godteri er det? Alt annet bortsett fra sånt som smaker dritt. Det vil si alt av godteri. Jeg ønsker meg The Simpsons Season 11! Endret 21. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Penger Flybilletter Bøker (om spennedne ting, som: poker, blackjack, biografier, fysikk ... ikke slike teite fiksjonsbøker) DVD-er En jævlig bra nyttårsaften med sjampis, farlig lek med rakettbatterier ++ Speilrefleks Klær Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 - Finansiering av lappen- En ny klokke - En ny trofast kjæreste - Et morsomt 2009 - Diverse parfyme og liknende produkter - Nye monitorer til PCen Har det jeg behøver. Kjøpte en ny mobil for ikke så lenge siden (Nokia N96), har en PC og laptop som oppfyller mine behov. Jeg tjener nok penger iløpet av året, så kjøper det jeg har lyst på impulsivt. Men hadde gjort seg med de nevnte tinga Skjedde mye hu forige? Ps3 spill Parfyme Penger Blue-Ray filmer Lene Alexandra Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) - Finansiering av lappen- En ny klokke - En ny trofast kjæreste - Et morsomt 2009 - Diverse parfyme og liknende produkter - Nye monitorer til PCen Har det jeg behøver. Kjøpte en ny mobil for ikke så lenge siden (Nokia N96), har en PC og laptop som oppfyller mine behov. Jeg tjener nok penger iløpet av året, så kjøper det jeg har lyst på impulsivt. Men hadde gjort seg med de nevnte tinga Skjedde mye hu forige? Ps3 spill Parfyme Penger Blue-Ray filmer Lene Alexandra Hva står det der? Ser litt uklart. Står det....plastikk? Endret 21. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvis du ikke har fått det med deg så har ho fjerna dem. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg ønsker meg en iPod touch Men tror ikke jeg kommer til å få det :| Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvis du ikke har fått det med deg så har ho fjerna dem. Fortsatt like mye plastikk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ho har tatt bort plastikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå