Nostalgisk Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) nå kom jeg på denne bærbare pc'n her siden min gamle asus knelet i helgen;) litt stiv pris,men får håpe julenissen aka pappa er ekstra snill med oss i år:p så nå er listen som følgende; ruger 10/22-den vet jeg at jeg får filmer-det får jeg bestandig noe klær hadde vært fint-får sikkert også abonnement på lovdata-det må jeg ha som jusstudent asus lamborghini laptop- får be og håpe om denne;p http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362830 Endret 16. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ønsker meg en 2 cm lengere tiss. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ønsker meg en 2 cm lengere tiss. heHeHeHe...........hvorfor det? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ønsker meg ei klokke fra Tokyo flash Et knippe skjorter fra Terratag Et knippe skjorter fra Steam Store Et headset med mikrofon Et dugelig par med ørepropper til mp3spilleren En av de, og jeg blir glad =) Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 - Hugo boss red - http://www.fender.com/products//search.php?partno=0952900306 - mp3-spiller - superundertøy - Headset Lov å håpe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 nå kom jeg på denne bærbare pc'n her siden min gamle asus knelet i helgen;) litt stiv pris,men får håpe julenissen aka pappa er ekstra snill med oss i år:p så nå er listen som følgende; ruger 10/22-den vet jeg at jeg får filmer-det får jeg bestandig noe klær hadde vært fint-får sikkert også abonnement på lovdata-det må jeg ha som jusstudent asus lamborghini laptop- får be og håpe om denne;p http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362830 DAMN! Hvis du får den PCen til jul er du bortskjemt. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg ønsker meg nye madrasser til senga mi. Og billett til en eller annen konsert Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg ønsker meg..ehh..*tenke* Accessories. Feks. Skjerf (gjerne lilla, rosa med sebrastriper etc), smykker, goggles, vanter osv. Klær! Bodymap, shopgirl, hottopic, forever 21, Nelly.com osv > Ting fra Shanalogic Sko! Er veeeldig glad i tøysko. Piercinger. Helix, tragus, håndledd, dermal punch. Penger! Filmer - Musikaler! Manga/Anime Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 elements 7 penger skal jeg kjøpe cod5 til wii? wireless router til wii? component kabler til wii? noe koselig stuff ^^ ++ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hmm har egentlig alt og litt til... Får ikke ønske meg penger til jul, så jeg lurer på om ikke jeg skal ønske meg en Samsung 37" FULL HD. Men jeg sier ikke nei takk til hus og bil =) ... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ny seng Ny pc bord Ny pc stol Ny tv bord Og skal kjøpe selv ny TV Flyttet akuratt inn i nytt rom Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Modifisert kopi av ønskelista mi Musikk: Linkin Park: 1. In The End Live and Rare 2. Hybrid Theory special edition 3. Meteora special edition 4. Road to Revolution (CD+DVD+T-Shirt) 5. From a Whisper to a Scream (DVD) 6. Conspiracy Theroy (DVD) 7. The Document (DVD+CD) 8. Minutes to Midnight Tour edition 9. We Made It (single) 10. Maximum Linkin Park 11. Linkin Park x-posed 12. Breaking The Habit (single) 13. Minutes to Midnight Vinyl P.O.D.: 1. Payable On Death (versjon med video/DVD) 2. When Angels and Serpents Dance 3. Greatest Hits: The Atlantic Years 4. The Warriors EP vol. 2 5. Testify Special Limited Edition 6. Brown 7. Snuff The Punk 8. Live (1997) 9. Sleeping Awake (single) 10. When Angels and Serpents Dance Vinyl Adema: 1. Adema 2. Kill the Headlights 3. Insomaniac's Dream 4. Unstable Limited Edition (m/DVD) Helmet: 1. Unsung: The Best of Helmet 2. Monochrome 3. Size Matters 4. Meantime 5. Aftertaste 6. Betty 7. Strap It On Suicidal Tendencies: 1. Prime Cuts – Best Of 2. Lights… Camera… Revolution! 3. The Art of Rebellion 4. Still Cyco After All These Years Også resten av cd'ene. The Accident Experiment: 1. United We Fear 2. Arena Grey Daze: Wake Me …No Sun Today Filmer og serier: The Simpsons. Alle sesongene fra 3 til og med 11 Family Guy. Alle 7 sesongene American Dad. Alle 4 sesongene Rome sesong 1 og 2 Indiana Jones Quadrilogy (alle 4 filmene i en pakke) Into the West Spill: 1. Dualshock 3 håndkontroll 2. LittleBigPlanet 3.Motorstorm: Pacific Rift Resistance 2 Mirrors Edge 6. Viking Battle For Asgard 7. God of War 8. God of War 2 9. Shadow of the Colossus 10. PS3 Eye camera Diverse: · Headset med mikrofon og usb tilkobling eller bluetooth. · PENGER · En Linkin Park plakat · Beyerdynamic DT 770 Pro, 80 ohms versjonen. Koster fra 1600kr. · 16 gb sdhc kort · Apacer AE101 intern kortleser · FiiO E3 hodetelefon forsterker · Linkin Park t-skjorte · Svarte skinnhansker Fotball/treningsutstyr: Til å ha under drakten, Adidas. Masse Real Madrid ting....Drakter osv Endret 18. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mhmhm, ønsker meg en saksofon! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Sindre det er ingen spoiler og gjør listen fysisk mindre? Endret 18. november 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Blei noe tull. Funka ikke å kopiere så jeg driver å fikser Lenke til kommentar
Potto Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Eg ønske meg sokka! :!: Lenke til kommentar
Potto Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og peng, viktigt med peng Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kle og pengar. Alt anna vil eg helst kjøpe sjølv. Lenke til kommentar
julegave Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Behringer UMX 61 Midikeyboard Parfyme Klær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå