Sewero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Trenger en seedbox, vet ikke hva som kreves for dette så vis noen kan hjelpe meg litt Vis det ikke er noe mega tungt som kreves har jeg en gammel pc jeg kan bruke til formålet. På forhånd takk Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du kan vel bruke hvilken som helst gammel pc til dette. Eneste som kreves er vel brukbar internett tilkobling og masse hardisk plass. Avhenig av hva du skal lasste ned eller opp. Skal du bruke windows som os er µtorrent fin klient og bruke. En remote desktop løsning er vel også kjekt og sett opp om du ikke har en egen skjerm til boxen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Kommer helt an på hvilket operativsystem du velger og hvor mye data som skal gjennom den. En lett linux-distribusjon krever lite ressurser. Har du 100Mbit nettlinje eller raskere burde du kjøpe et godt nettverkskort som kan ta noe av belastningen stor trafikk gir. Endret 6. november 2008 av Goophy Lenke til kommentar
Redman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er faktisk veldig lurt å bruke en gammel utprøvd maskin. Byttet nettopp ut min seedbox med en nybygd box som ikke er heilt stabil(BSOD, Ustabilt nettverk), ønsker meg tilbake til den gamle. Bruker selv XP med remote desktop og utorrent og dette er veldig lite ressurs krevende. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Noen vet om noen bra steder jeg kan leie på nett? Slipper å belaste linja mi her hjemme enda mer. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 det er vel en mulighet. Men hva blir totalsummen av noe sånn? Fordelene med lokal Seedbox/filserver/printserver o.s.v er stor Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har brukt seedboxen.net i en måned nå og er strålende fornøyd. Anbefales. Lenke til kommentar
Slaattis Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvilken pakke har du fra seedboxen? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har brukt Plan 3. Neste gang går jeg nok for Plan 4 pga større diskplass. Uansett, fungerer strålende her, anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå