oc88 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei, tenker på å kjøpe en Silent Twin til min XP 2500+... Går det an å skifte vifter til mer efffektive? Hva slags mål er viftene på? Erfaringer? http://www.overklokking.no/cooling/cpuvifter/mist/ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er to 80mm vifter Feil... Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er to 80mm vifter Nei, det er det ikke - mer sannsynlig 60mm. Lenke til kommentar
sasund Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 er 2*60mm. Jeg har ingen negative ting å si om silent twin. Jeg er kjempe fornøyd med min vifte, men kunne nok ha tengt meg en vifte som kjølte enda litt bedre. Jeg bruker den på en XP2200+ og tempen ligger vel rundt 40-50 grader... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 det går helt sikkert å bytte.. men jeg tviler på att den blir så mye mer effektiv i grunnen.. å hva er vitsen med å bytte? jeg antar du kjøper den fordi du vil ha noe som er stille.. men setter du inn 2 mer bråkete vifter blir litt av vitsen borte.. da kan en like greit kjøpe en annen kjøler Lenke til kommentar
oc88 Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 er 2*60mm.Jeg har ingen negative ting å si om silent twin. Jeg er kjempe fornøyd med min vifte, men kunne nok ha tengt meg en vifte som kjølte enda litt bedre. Jeg bruker den på en XP2200+ og tempen ligger vel rundt 40-50 grader... Har du overklokket den? Hvorfor har du så høy temp? Varmt i kabinettet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 palomino går vel så høyt :-? er ikke sikker da... Lenke til kommentar
sasund Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har ikke overklokket, og temperaturen i kabinettet ligger vel rundt 30 grader. Har et Chiftec Dragon Big tower med 2*80mm vifter i front som trekker inn luft og 1*120mm i toppen over strømforsyningen som trekker ut luft... Har vel ikke brydd meg så mye om tempen siden systemet er veldig stabilt og den bråker relativt lite.... Hører den nesten ikke, så siden jeg bor litt trangt for tiden og pc-en står i stuen og er på døgnet rundt er det greit... Men er på jakt etter en annen vifte som jeg skal bruke på et nytt prosjekt... (er i en annen post her inne på forumet...) MVH Sasund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå