Tullejenta14 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (viste ikke helt hvor jeg skulle plasere denne..) Neste lørdag har jeg lyst til å arragere en fin kveld for kjæresten min. Har ikke møtt han på lenge og vi har ikke fått så mye tid alene pga vi begge fortsatt bor hjemme. (Denne kvelden er jeg alene) og jeg har lyst til at vi skal få litt tid sammen... Har tenkt på en fin middag osv.. Men jeg vil at det skal være noe mer. Her er jeg helt blank. Har noen gjort noe lignende eller har dere noen forslag til mat etc/ting jeg kan gjøre? Vanskelig å lage en date med kjæresten.. Men vil ikke at det skal bli for klisje heller. Håper på svar:) Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Ville ikke at det skulle være hoved"aktiviteten" vi skulle utføre:P Endret 6. november 2008 av evolem Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men det vil være for han. Garantert at det kommer til å bli høydepunktet for han den kvelden. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Yupp. Mekk noe god mat og drikke. Ta på deg noe fint eller utfordrende som du vet han liker og vips. Kongekveld. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Hvorfor bryr ikke gutter seg om detaljer:(!? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi vi er enkle, primitive mennesker.. Som stort sett tenker på sex store deler av dagen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvorfor bryr ikke gutter seg om detaljer:(!? Jo vi gjør det men vi tenker på andre detaljer. Gutter og jenter tenker ikke likt. Du tenker bare på hva du syns er romantisk, og hva du ønsker deg når kjæresten din skal holde middag for deg. Men det er kanskje ikke like relevant for han. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg innbiller meg at alle disse småtingene vi jenter bryr oss så mye om blir til et stort sammensurium av flott som de vet leder til noe enda flottere. Jeg tror egentlig de gir faen i hvor mange stearinlys vi har tent. Men hva med å lage middag, på den måten kan du bevise at du er husmoremne, og vi vet jo alle at veien til en manns hjerte går gjennom magen. I tillegg gjør det ikke noe om joggedressen får vike for en noe lekrere ankledning. Og hvis kvelden i tillegg skulle nevne med aktiviteten nevnt ovenfor så kan det vel kalles en mer enn ok kveld. Sammendrag: Mat, drekke, puling = suksess. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg tenkte iallefall på noe god middag.. Vet ikke hva.. Også sjokoladefondue til dessert.. Men det tar jo ikke så lang tid.. Så hva skal vi gjøre resten av kvelden.. Dessuten tenker jeg mer på sex enn det kjæresten min gjør. Og han er den som pleier å stelle i stand sånne romantiske greier for meg.. Ikke så ofte vel å merke. Men han har jo gjort det et par ganger.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 etter middagen, kan du stelle i stand en film dere kan se Kjøp noe godis å brus\øl eller eventuelt hva dere liker, og ligg i sofaen\sengen å kos dere med en film Bruker jeg å dama å gjøre, å jeg syns det er meget koselig Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lag et skikkelig stykke måltid. La desserten være noe han spiser av din nakne kropp. Et spørsmål er jo om du skal glede han, deg eller dere. Er det han så er sex stikkordet. Pul han grundig! Full pakke med suging og svelging, eventuelt inviter med en venninne av deg på en heftig trekant. Skal du tilfredsstille deg så kjør 100% ego på alt det du vil. Men husk at han fort kan bli litt lunken og iunteressert. I alle fall om du ikke informerer han på forhånd. Skal du tilfredsstille dere så ikke forvent for mye. For jo mer du forventer jo større er fallhøyden. Fokuser heller på være sammen med hverandre. Både ved å spise sammen, le sammen og ligge sammen. (Et forhold vert å ta vare på inneholder masse sex, men ingen forventninger om sex), Og ja, vi menn driter i detaljer. Sammendrag: Mat, drekke, puling = suksess. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lag middag og dessert. Deretter så kan du leie film. Prøv å lei noe han også liker Deretter deg i nytt sexy undertøy. Da hadde du iallfall gjort det bra i boka mi Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Hvor gamle er dere? Begge er 18. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mitt tips er å stå glatt over alt av mat, film etc. Han er nok mest oppteken av ein ting. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mitt tips er å stå glatt over alt av mat, film etc. Han er nok mest oppteken av ein ting. Som gutt er jeg uenig. Ser på sex som en naturlig del av en slik kveld, men det er jo litt ålreit å la det bygge seg opp litt. 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vet ikke hvor alvorlig man skal ta mange her, om dere er kjærester så tenker han nok på mer enn sex. Lag mat, fyr opp stearinlys, pynt litt, pynt degselv, sett på noe god musikk, vær litt klisjetisk og romantisk om du vet han liker sånt Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 -Lag det en romantisk stemning med levende lys, fint pyntet bord og en fint pyntet kjæreste. Piff deg ekstra opp. -Om dere har badekar kan dere jo bruke det etter middag, med musikk, glass med drikke og levende lys. -Pass på at huset og rommene dere bruker er støkne, slik at ikke masse rot og støv ødelegger stemningen. -Piknikk inne foran peisen om kvelden? Soveposer, puter og pledd på gulvet? -Dere kan gå tilbake til å spille spill sammen.^^, Kanskje verken romantisk eller sexy, men utrolig koselig. Yatzy, scrable, osv. =P Første jeg kom på. =) Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Noen fine ideer til slutt her:) Vi får se hva jeg finner på! Er jo en stund til.. Men gleder meg til å møte han.. Vet ikke hvor alvorlig man skal ta mange her, om dere er kjærester så tenker han nok på mer enn sex. Ja.. Vi har vært sammen i 2 år nå så vil gjøre litt mer ut av en kveld.. Sex blir det jo uansett.. Og den er alltid spesiell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå