Jentaher Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg går inn på www.hotmail.com som jeg alltid gjør. Den husker mailadressen min, så den står der fra før av. Jeg taster inn passordet og logger på. Så blir jeg videreført direkte til en windows live side hvor det står : Provide account information *Required fields Verify your information Windows Live ID: [email protected] *Password: [ ] Review and accept the Agreements Clicking I accept means that you agree to the Windows Live service agreement and Privacy Statement. [i accept] [Cancel] ______________________________________________________ Jeg skriver inn passordet mitt og trykker I accept, den står og "loader" litt, så kommer samme skjermen opp igjen, og igjen og igjen... Har noen andre opplevd samme problemet? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg for logget inn, men kommer ikke inn på inboks, og alt går treigt, så det er nok ikke bare noe feil hos deg, hotmail fikser det sikkert iløpet av neste døgn håper jeg .... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 De har ordnet en ny dårligere innboks er nok derfor. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vet det, den er J*****, men brukt den i noen dager alt uten problemer, skjedde først idag .... 1 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har sendt klage mail til hotmail nå pga tregheten med den nye innboksen, makan til sirup. 1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 vel her har sirupen størkna, jeg kommer ikke så langt som å kunne skrive eller lese mail, den bare står å loader og loader og loader ...... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå