gnaling94 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei! Jeg er på leting etter ett forhåndsvis lite og lett videokamera som har det meste av teknologi. Jeg har hørt at Stereo-opptak reduserer støy fra vind, og da er dette nesten ett must for meg og sikkert mangen andre, siden det ikke er så gøy å få med seg mye vind på opptakene dine. Om noen har noen forslag til hva som kan være det rette for meg, let me know Endret 8. november 2008 av gnaling94 Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei! Jeg er på leting etter ett videokamera (helst i håndformat) som har omtrent det meste av teknologi, som (forhåpentligvis) ikke er dyrere enn 10.000kr. Vindreduksjon er også en viktig feature. Om noen har peiling, skrik ut! TRENGER ikke på død og liv å være i håndformat, og om det koster 11.000-15.000kr funker det og. Vil ikke at det skal koste mer enn 10.000kr, men hvis jeg må betale mer, så lenge det ikke er veldig mye, kan jeg det. hehe. det var en relativt upresis beskrivelse men jeg antar du mener du vil ha et lite kamera, med det siste på teknologifronten, dvs high definition og minnekortlagring? jeg ville da tatt en titt på feks canon hf100, sony cx11 eller panasonic sd9. og i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) jeg har sett på Canon HF100, og det så jo fantastisk ut, og det høres fantastisk ut! men er det noen som topper den, for pris under 10.000kr? jeg har også sett på Canon Vixia HF11! "The Canon Vixia HF11 may be this years most interesting new high-def release. An update on the popular and successful HF10, the HF11 doubles the storage capacity, with a 32GB internal flash memory drive. It also improves the image quality, with a bit-rate of 24MBps, besting the 17MBps present in the HF10. The 32GB drive can hold nearly 12 hours of best-quality footage (the HF11 uses AVCHD compression, that's why it can hold so much more than the JVC HD40 on a smaller drive), and can be supplemented with a Secure Digital High Capacity card." hva sier dere? Endret 13. november 2008 av gnaling94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå