albester Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Lurer på denne maskina til foreldrene mine til jul. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...22;c:36161;gr:0 De spiller litt "popcap" spill og lignende, samt surfer en del. Vil en slik maskin med xp, eventuelt vista funke bra for dem? Var en hardware mann før i tida, men har ikke satt meg inn i hardware de siste 4-5 årene, så har 0 peiling lenger.. Hjelp? Mvh AB *edit* Syns forresten den var veldig billig? koster jo fra 3990 på andre butikker ser jeg Endret 6. november 2008 av albester Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den pcen har vel omtrent ytelse som det beste som var å oppdrive for 4-5 år siden. Med andre ord mer enn bra nok til surfing Lenke til kommentar
albester Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ja, den virker igrunn helt ok. Men det var mistenkelig pris. Men det kan jo ha noe med at den blir levert med linux og ikke windows, som jo antakelig kutter ned prisen med en 1000 lapp ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå