Gå til innhold

Kjøpe bærbar eller selvbygget stasjonær ?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om jeg skal kjøpe en bærbar, eller prøve og bygge en stasjonær.

Jeg har ingen erfaring med og bygge stasjonærer.

Når du kjøper kabinett, blir det med en instruks hva som er hvor osv. ?

Jeg vet at man skal sette hovedkortet der og Cpu/prossesoren der osv, men alle kablene vet jeg ikke hvor skal stå. (følger det med instruks?)

Pc`n skal brukes til spilling av cs source, 1.6 og andre produkter fra steam.

Ellers og høre på musikk, msn osv. (men spill mest.)

Håper du kan hjelpe med og velge, og svare meg på om det finnes noen instrukser til byging

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett og Netshop setter sammen pcen for deg for en ok pris.

Først og frems må du jo finne ut hva du vil ha. Personlig kunne jeg ikke overlevd med kun bærbar! Både pga pris og at man i stasjonær kan velge akkurat hva man vil og får mye bedre komponenter. Desuten er det gøy og det teknofile spiller inn:)

Vil forøvrig anbefale deg å bygge selv, det kan være litt vanskelig, men har du gjort det en gang synes du det er lett! Går mest på forståelse egentlig. Du får med manualer på Hovedkortet og kabinettet så burde ikke være noe problem, men jeg vil si det krever bittelitt kunnskap så vil anbefale deg å få litt hjelp av noen som kan dette.

Uansett bygge selv gir deg mest for pengene!

Er mange som kan mye her på forumet. Vil derfor anbefale deg å lese godt rundt i denne delen av forumet for å finne delene du kunne tenke deg! lag så en tråd her og få mange til å se over hva du har valgt, du vil garantert ende opp med et knall system!

Lykke til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...