Bandoloo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg skulle overføre en filmfil fra pc-en til minnekortet mitt, for å se på mobilen, og hadde konvertert til mpeg4. Da den var ferdig overført klikket minnekortet totalt. Mobilen klarte ikke å gjenkjenne det, og når jeg plugger det i pc-en klikker hele pc-en etter noen sek/min. Det første jeg prøvde var å slette filmfila jeg hadde overført, noe minnekortet nektet å la meg gjøre. Dvs, den lot meg gjøre det, men hvis jeg koblet det til og fra igjen, så var fila tilbake. Når jeg prøver å formatere minnekortet nekter den å fullføre, og sier "Ugyldig media, eller spor 0 er ødelagt. Disken er ubrukelig." Er minnekortet ødelagt, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er dette et minnekort fra en kvalietsprodusent, eller noe jalla? Billige jalla minnekort streiker veldig fort. En annen ting, hva slags minnekort snakker om? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er dette et minnekort fra en kvalietsprodusent, eller noe jalla? Billige jalla minnekort streiker veldig fort. En annen ting, hva slags minnekort snakker om? Lenke til kommentar
Bandoloo Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ikke for å være frekk eller noe, men overskriften svarer vel egentlig på begge spørsmålene dine. Produsenten er Sandisk, altså ikke jalla, såvidt jeg vet, korttypen MicroSDHC, og størrelsen 4gb. Noe mer info enn det har jeg ikke. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ikke for å være frekk eller noe, men overskriften svarer vel egentlig på begge spørsmålene dine. Produsenten er Sandisk, altså ikke jalla, såvidt jeg vet, korttypen MicroSDHC, og størrelsen 4gb. Noe mer info enn det har jeg ikke. Nå har det seg sånn, at trådstarter hadde et annet topic når jeg svarte enn det som er nå...... Lenke til kommentar
Bandoloo Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Nå har det seg sånn at jeg er trådstarter, og jeg har ikke endret topic i det heletatt. Men greit nok, jeg bryr meg egentlig ikke stort, vil bare ha hjelp med minnekortet. Lenke til kommentar
Bandoloo Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hjelp, noen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Feilpost Endret 9. november 2008 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå