pizzafordi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har litt problem med å flashe bios i xp. jeg laster ned bios laster ned bios installer program trykker på bios installer program, så kommer det en dos lignende skjerm opp og lukker seg alt innen 1 sekund, hva gjør jeg.? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Enkelt, du kan IKKE flashe direkte i Windows... Du må enten i DOS eller inn i BIOSen på kortet og bruke EZ Flash... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) http://support.asus.com/technicaldocuments...SLanguage=en-us ser ut til at det går kun ann å gjøre det via å brenne bios filen på en cd-rom, for prøve det dette i binos Endret 6. november 2008 av pizzafordi Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eller du kan bruke en USB minnepenn, det funker også, eller det funket på mitt ASUS nForce kort, en Striker II Formula. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) den fant ikke fram usb.mp3 spilleren, men det funket knirkefritt med cd. så nå sitter det en flunkende ny E8400 under panseret. Så får jeg håpe hovedkortet mitt klarer noen fsb over 1333. E8400 1.2500 volt 45 grader på hver kjerne, huh? Det er sikkert 15 grader i rommet. Endret 6. november 2008 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå