EinarEriksen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå kan du lese tester og sjekke prisene på LGs multimediakonge. Les mer Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som vil kjøpe en LGku990? Lenke til kommentar
runela Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som vil kjøpe en LGku990? Sorry har alerede bestilt meg en LG kc910 Lenke til kommentar
VilHaOmnia Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kommer Amobil til å utføre en test på denne mobiltelefonen? og er dette en grei erstatning for Omnia i900, siden jeg mener den er litt for stiv i prisen til at jeg kan kjøpe den? Lenke til kommentar
Octavarium Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 kan men ha Opera Mobile på den? Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 kan men ha Opera Mobile på den? oje Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Her er noen flere bilder som er tatt med kameraet: http://tinyurl.com/5zdstg http://tinyurl.com/58k5v8 http://tinyurl.com/5wuj4j http://tinyurl.com/5ujwj4 http://tinyurl.com/5l3akz http://tinyurl.com/57dywj Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Her er noen flere bilder <..> .. på 0,77 megapixler. Hadde vært gøy å sett hva mobilkameraet egentlig er godt for (8 megapixel bilder) Redigert: Her er vist noen med full oppløsning. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Oi, der var Innov8 imponerende, synes jeg. Takk for link, Simen1. Synd at den ikke er like bra overall, blant annet på grunn av manglende ekte blits. Den ligger også en prisklasse over KC910, men det viser tydelig at optikken på mobilkameraene går fremover. Lenke til kommentar
julien5 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper den har bedre kalenderfunksjon sammenlignet med LG 990. Det er jo ubrukelig med en begrensning på 100 avtaler. Er det noen som vet om denne sperre er også å finne på 910'en? Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 vet ikke helt lg laben tenker på, men det ser ut som de har tatt bort alle feilene fra den forrigem gjort det bra bedre og lagt til nye ting! Kalenderfunskjonen har bombesikkert blitt vesentlig forbedret, og så vise kalender med avtaler på hjemmeskjerm blir enda bedre...også ligger den på godt nivå med sine andre 8mpx kamerater...kanskje litt over? Lenke til kommentar
eightyniner Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det mulig å foreks innstalere flash eller lignende på denne sånn at man kan streame filmer på youtube? Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det mulig å foreks innstalere flash eller lignende på denne sånn at man kan streamefilmer på youtube? Den støtter flash... det ligger innebygd youtube prgram som du kan streame fra.. bruker det på min KU990 og det funker strålende bare med HDSPA så blir sikkert bare enda bedre med W-lan Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kameraet er imponerende på denne mobiltelefonen, men mye annet faller dessverre gjennom. Det virker dog lovende m.h.t. fremtidige modeller fra LG. Men de har nok et stykke igjen. Det skyldes først og fremst at de ikke tør, ikke at teknikken mangler. Antagelig er de redd for at markedet ikke vil ha noe bedre (og dermed dyrere). Nå som Apple er blitt nr. to med iPhone, tror jeg vi snart kan avlive den myten. Jeg venter på at de kan lage en dings som har dette kameraet og har forbedret andre ting også: større skjerm (4-5"), bedre skjermoppløsning (640x480 eller bedre), mer internminne (16-32 GB), bedre batterikapasitet (minst én uke standby, minst 12 t. taletid), n-nettverk, dual-SIM, SD/mini-SD istedet for micro-SD, m.m. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Batteritiden er jo enormt begrenset av at utviklingen går sakte på dette området. Det er dessverre en kjennsgjerning at batterikrevende funksjoner til mobilene kommer det flere og flere av, mens den tilsvarende batteriutviklingen ikke kommer. Men for all del - jeg ønsker naturligvis også at den skal bli kraftig forbedret. Når det gjelder fysisk størrelse, så mener jeg at 3,5-4" er rundt tålegrensen for min del. Jeg sikler på HTC Touch HD for øyeblikket, og den har 3,8" skjerm. Bredden er 6,28 cm, og da er det ikke mye annet enn skjermen som opptar plass. Jeg synes ikke det kan bli mye bredere enn dette, HD er allerede helt i grensen i forhold til å kunne bruke telefonen med én hånd. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Noe av grunnen til at vi ikke har lengre batterilevetid på mobilene er fordi mobilene er så små. En annen grunn er vekten større eller flere batterier vil gi. Men det er samtidig en grunn til at jeg ønsker meg større mobil - ikke bare pga. skjermen, men også fordi da kan produsentene levere kraftigere og større batteri. Vekten er jeg ikke opptatt av. Når det gjelder skjermstørrelsen er jo iPhone sin 3,5" allerede og en halv tomme til (1,27 cm) er ikke mye. På iPhone ville de antagelig fått plass til 4" uten å øke den fysiske størrelsen i det hele tatt, bare ved å ta vekk en del av ytterrammen. Da hadde den dog blitt stygg. Du nevner HTC Touch og at den har 3,8" skjerm. Javel, men den har også fysiske knapper under skjermen? Tar man vekk disse og utvider skjermen, så har du fort 0,2" ekstra display. Uten å utvide telefonstørrelsen, tror jeg. I hvertfall ikke nevneverdig. HTC Touch HD med 3,8" skjerm Myten om at 4" ikke passer i lomma er sterk. Hånden på en voksen person er mye større enn dette. De siste ti årene har mobilene blitt alt for små, etter min mening. Jeg reagerte på det allerede da jeg hadde Nokia 2110i og mobilene plutselig begynte å krympe mer og mer rundt meg. Av en eller annen grunn vil folk ha knøttemobiler, hvor tastene er så små at man treffer flere om gangen. Jeg vil heller ha mer teknologi inn i en større mobiltelefon. Og ikke minst en skjerm som jeg kan bruke til mer enn å bare sende tekstmeldinger med. Hvis det skal være noe vits å surfe på Internett eller se mobil-TV, så må skjermen være både stor og ha stor oppløsning. Endret 11. november 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 lg kc910 skal jo ikke være en computer mobil heller da, som det ser ut som dere mener. Gleder meg til å se den i bruk, lurer på å kjøpe den, men må nok vente til min ku990 er eldre. Syns egentlig at mobiler er helt grei i størrelsen no. Da mener eg modeller som n95, htc diamond og min... Gleder meg til Renoir kommer, håper de har forbedret litt den visuelle delen, som får telefonen til å bli litt treig noen steder, selv om den ikke er det...også et skikkelig iso filter ville vært flott ( på ku990 går det maks til 250) selv om det er på 800. Med andre ord, juks. men er ikke særlig alvorlig siden det ødlegger mer enn lager... Håper og de har kuttet litt på begreninger innen tredjeparts program, som musikk og java program ikke kan kjøre samtidig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Myten om at 4" ikke passer i lomma er sterk. Hånden på en voksen person er mye større enn dette. Mener du at telefonen kan bli mye større enn dette? HD har som nevnt ikke mye annet enn skjermen på 3,8" i bredden, og her ser du den i en hånden på en voksen person. (Fra pocketnow.com) Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Åja. Min hånd er f.eks. 6,5" på skrå fra håndbaken opp til pekefingeren, og jeg får fint plass til hånda i bukselomma. Mine hender er ikke store heller. Men man må skille på hva man liker/foretrekker og hvor stor en vanlig lomme er. Dessuten er jakkelommer som regel også større enn bukselommer. Endret 13. november 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Man skal jo ha plass til å stikke hånda i bukselomma for å fiske opp mobilen også. Ellers så ser jeg poenget med at det er plass, men er det behagelig å gå rundt med en diger mobil/PDA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg