Tanner Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er litt svak for action komedier, og har liksom gått litt tom av filmer av den typen. Har tenkt å skaffe meg noen nye, så trenger forslag. Filmer jeg har sett og liker godt: - American Pie..... - National Security - Scary movie... Kommer ikke på noen fler i farten, har litt dårlig tid. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er litt svak for action komedier... Filmer jeg har sett og liker godt: - American Pie..... - Scary movie... Ehmm... dette er absolutt ikke filmer jeg forbinder med actionkomedie, men nok om det. Som den Jackie Chan tilhengeren jeg er, så anbefaler jeg glatt disse; -Rush Hour 1,2 og 3 -Police Story 1 og 2 -Supercop (Police Story 3) -First Strike (Police Story 4) -Armour of God -Operation Condor (Armour of God 2) Mange fler JC filmer som faller under denne kategorien, og andre filmer kan andre svare på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg likte Black Knight med Martin Lawrence eller noe sånt veldig godt, kommer ikke på så mange i slengen. EDIT: Hot shots 2 var en film jeg lo meg ihjel av, 1'ern er litt svakere. Endret 6. november 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Stallones magnum opus, Stop or my mom will shoot. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mjau nevnte Jackie Chan fimer og da må jeg legge til Shanghai Noon og Shanghai Knights. Veldig bra filmer, hvertfall morsomme. Andypandy Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 American Pie en action komedie? Nå tror jeg du har misforstått noe veldig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 - Mr. & Mrs. Smith - Bad boys 1 og 2 - Hancock - Tropic Thunder mm. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 American pie er vel ikke noen action film, nei. Men måtte bare prøve å slenge ut noen eksempler på den knappe tiden jeg hadde. Mange gode forslag her, har sett Rush Hour filmene, hot shots 2'ern, Mr. & Mrs. Smith. Shanghai Knight og noon har jeg også sett. gode filmer. Andre filmer jeg liker godt er vel, Men in black, eurotrip, roadtrip, hoodwinked. Kommer ikke på noen flere, men vil nok etter som jeg får svar. Note: Liker godt fargede, gode skuespillere. alltid et pluss ;P Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg vil vel kanskje si at Europtrip og Roadtrip er like lite actionkomedie som American pie? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg vil vel kanskje si at Europtrip og Roadtrip er like lite actionkomedie som American pie? Stemmer nok. Men er fremdeles en type film som jeg liker godt Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hot Fuzz er en actionkomedie jeg liker godt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Shaun of the Dead! Og hvis du liker den er Hot Fuzz neste. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hot Shots med Charlie Sheen er fucking hilarious! Og som nevnt, mye med Simon Pegg og Nick Frost. Men In Black er da heller ikke så verst Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Omtrent alt med Jason Statham Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Taxi, Wasabi, Dobermann, Snatch, Lock Stock, Indiana Jones, The Last Boyscout, The General, Grosse Point Blank, It's a Mad Mad Mad Mad World, Wong Fei Hung, osv. Lenke til kommentar
Kaffekannen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vil vel anbefale alle dødelig våpen filmene. De er vel definisjonen på actionkomedier. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Takker, vil skjekke ut alle som jeg ikke har sett enda Kom med flere forslag Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vil vel anbefale alle dødelig våpen filmene. De er vel definisjonen på actionkomedier. Second that. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Merkelig at Bevery Hills cop ikke er nevnt, fantastiske filmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå