Disorder Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan selv 40Gb spille av PS1 spill? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, alle PS3 versoner kan spille PS1 spill. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Det visste jeg ikke! Takk for informasjon. Fortsatt kjipt at man ikke kan spille ps2-spill på 40Gb. Endret 30. november 2008 av Disorder Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ok Så nå som jeg vet så mye på PS3 er spørsmålet... er dette den konsollen jeg vil ha? Noen kan liste opp positive og negative ting, eller vet om et nett sted det er no sånt, med PS3 og Xbox360, så jeg kan veie opp fordeler og ulemper? PS3 Negativ: Dyrere inngangspris. Følger ikke med HDMI-kabel, eller headset. 360 Negativ: Dyrere og færre valgmuligheter ved oppgradering Dyrere i drift (i.e. abonemang for online-spilling). Billigste versjon (arcade) følger ikke med headset, HDD, og HDMI-kabel. evt. Wifi og trådløse kontrollere må kjøpes utenom. (Dette kan også være positivt siden det er valgfritt) Nesten bare P2P-spilling. Microsoft har spart masse penger på kvalitetstesting. PS3 Positiv: Mange muligheter ved oppgradering, og billig. Ca. 2-3 ganger så masse første-parti-studioer. Gratis online-spilling, hvor mange spill har egne dedikerte servere, i tillegg til P2P. Kan brukes til mye mere enn bare spill (Websurfing, Bluray, Linux, etc.) Har flere muligheter med språk, og alle spill er sonefri. Har brukt masse penger på kvalitetsikring. 360 Positiv: De du spiller mot online betaler for det, så sannsynligvis så vil du møte mere hardcore online med-spillere. Bruker mye penger på service-avdeling. - Begge konsoller har forøvrig veldig bra utvalg av spill. Du kan forøvrig gjøre ett forum-søk da det er mange som har andre meninger om hva som er positivt, i.e. mange skjønner ikke poenget med Bluray, Bluetooth-muligheter, osv. Endret 1. desember 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 herregud for en skjev fremstilling av "fakta".. Jeg foreslår at du beveger deg ut av sony delen og inn i felles for å få litt mer nøyansert info... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du ma rett og slett se på hvilke spill du har lyst på. Vil du ha de spillene som er eksklusive for PS3, gå for PS3. Vil du ha de spillene som er eksklusive for Xbox 360, gå for Xbox 360. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Som sagt så mange ganger før, kjøp den samme konsollen dine venner har, og evt spill du har lyst på. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Forresten, når man skal lagre filer på PS1-spill på en 40Gb PS3, hvordan skal man lagre da siden det ikke er støtte for minnekort? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Forresten, når man skal lagre filer på PS1-spill på en 40Gb PS3, hvordan skal man lagre da siden det ikke er støtte for minnekort? Det er menyvalg for å lage virtuelle minnekort for PS1 (og for PS2 på min da siden jeg har en 60GB versjon) som lagres på harddisken. Disse kan også legges på minnepinne tror jeg hvis du ønsker å flytte dataene mellom PS3'er. Det finnes også overganger (minnekort til USB) å få kjøpt slik at du kan importere savegames ifra ekte minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå