Gjest Guest_Linn_* Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Se en situasjon: hvordan ville du reagert dersom du hadde hatt alvorlige celleforandringer, og samboeren sier at du fortjente å få det....? Er det greit å si liksom, i en krangel? Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Se en situasjon: hvordan ville du reagert dersom du hadde hatt alvorlige celleforandringer, og samboeren sier at du fortjente å få det....? Er det greit å si liksom, i en krangel? Øh, NEI. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Selvfølgelig er det ikke greit. Men i kampens hete kan man si ting man egentlig ikke mener. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Noen mister alt vettet i krangler, men jeg hadde seriøst vurdert å avslutte forholdet pronto. Endret 6. november 2008 av Modeswitch Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva er alvorlige celleforandringer? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Svulst liksom=? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kanskje cellevekst som løper løpskt - kreft. Eventuelt kan det være cellemutering eller degrering som følge av gift eller stråling, for eksempel. Jeg hadde avsluttet forholdet prontopronto.. Alt har en rot i noe, og man ser det verste i folk måtte det være i en krangel eller i fylla. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Linn_* Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva er alvorlige celleforandringer? Alvorlige celleforandringer, betyr celleforandringer som kan bli kreft om muligens 7 år.... Ihvertfall det jeg hadde... Men usikkert om det ville bli kreft - det kan gå begge veier, og pga usikkerheten for det så valgte de å fjerne celleforandringene med laser på sykehus... Inngrepet er enkelt og har ingen konsekvenser med tanke på å få barn osv.... Jeg hadde celleforandringer i livmorhalsen, noe som kan ha kommet pga bakterier / soppinfeksjon .... vet ikke årsaken.... Men selvfølgelig er jeg redd for å få det igjen...selv om legen har sagt at det aldri vil bli kreft siden jeg følges opp... Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Celleforandringer kan bety kreft ja, men det er ikke nødvendigvis farlig. Når det blir oppdaget må de normalt sett tilbake på kontroll etter et par måneder for å se om det har forsvunnet eller blitt verre. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Linn_* Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Svulst liksom=? Det er ikke svulst...Det eneste er at man er litt rød i områdene muligens.... der celleforandringene oppstår...men det er vanskelig å se... Måtte fjerne et tynnt lag med laserlys på sykehus... men det er så lite , akkurat som å fjerne et stykke av hudlaget på fingeren... Og da er celleforandringene borte.... og risikoen for kreft er borte.. Det eneste er at celleforandringer kan oppstå på nytt igjen.... Men det er heller ikke sikkert... Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Se en situasjon: hvordan ville du reagert dersom du hadde hatt alvorlige celleforandringer, og samboeren sier at du fortjente å få det....? Er det greit å si liksom, i en krangel? Det er et tegn på at han har en forskrudd moral. Å mene at noen fortjener å lide er galt uansett. Spørsmålet er om det at han sa det på et eller annet nivå betyr at han mener det. Det er en ting å si at han håper du får tv-en i hodet, hvis dere faktisk krangler om tv-en, men å trekke frem en så personlig og tilsynelatende urelatert hendelse er langt mindre spontant, og langt skumlere. Men det er nå du som kjenner ham best, og som opplevde situasjonen, så det er også du som kan tolke det best. Men hvis han faktisk mente det, om enn bare i øyeblikket, så synes jeg det burde være kroken på døra. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det ene argumentet står ofte i stil med det andre... og værre og værre blir det vel om ingen av partene er særlig reflektive? Men uansett, det er ikek greit å ønske sykdom/pest/ondskap på noen man er glad i. Alikevel skal jeg inrømme at jeg har kalt både mamma, pappa og begge brødrene mine mye stygge ting og øsnket dem en værre skjebne en celleforandringer. Lovlig sett så kan du kalle folk hva som helst, men grensen går ved dyr. Kaller du noen en ku eller gris på nedverdigende sett så er det en fornærmelse som er straffbar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ok, så dere kranglet og han sa noe slemt til deg. Og du er nå såret for føler for å få det ut her? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Se en situasjon: hvordan ville du reagert dersom du hadde hatt alvorlige celleforandringer, og samboeren sier at du fortjente å få det....? Er det greit å si liksom, i en krangel? Kommer an på hva det krangles om. Om du har pult havle bygda bak ryggen på han og blitt gravid med hans stefar så jo, du fortjener det. Om dere kranglet om hvem sin tur det er å vaske akvariet så er det ikke. Så, hvilken var det? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Se en situasjon: hvordan ville du reagert dersom du hadde hatt alvorlige celleforandringer, og samboeren sier at du fortjente å få det....? Er det greit å si liksom, i en krangel? Det går en grense et sted for hva som er "greit" å si, og den går lenge før den type utsagn. Lurer i så måte på hva du sa i den samme krangelen, om du driver med utskjelling selv er dere like gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå