RasmusKRiis Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det jeg lurer på er: Hva synes dere om bilde? Er det en litt rar komposisjon? Åssen er HDR´n gjennomført? *edit: skalert bildet Endret 6. november 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Les retningslinjene Skaler bildet til en brukbar størrelse helst rund 1000 piksler på lengste side. Så skal jeg se på det. edit: på lengste side Endret 6. november 2008 av akle Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Les retningslinjene Skaler bildet til en brukbar størrelse helst rund 1000 piksler på lengste side. Så skal jeg se på det. edit: på lengste side Ordna!! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg likte komposisjonen, men dette hadde ikke behøvd å være et HDR bilde... Fargene er fine..hmm...kommer ikke på noe mer i farta. Ville egentlig bare si jeg likte det. Ikke noe jeg hadde hengt på veggen, men likevel. Jeg ser fremgang i forhold til hva du har vist tidligere. Går ut ifra noen som kan mer enn meg kan si sitt om bildet.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Transportbandet i bakgrunnen og skyene ser ut som om du har flyttet bitte litt på kameraet mellom eksponeringene. Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fint. Er enig i at det ikke hadde trengt å vært HDR. Jeg kunne ønsket meg en litt større dybdeskarphet, slik at skjermen og lykta på gravemaskina hadde blitt i fokus i tillegg til dekket. Men skarpheten som er på dekket er bra, den liker jeg. Ellers er bildet ganske delt i to midt på, er litt usikker på om det passer. Tror det hadde vært likere med en tre deling. Men er altså till usikker på den delen. Men et bra motiv, som har store muligheter. Fine og stilige farger. En god ide : ) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Transportbandet i bakgrunnen og skyene ser ut som om du har flyttet bitte litt på kameraet mellom eksponeringene. Jeg syns at det er fint jeg, får det til å se ut som om han har zoomet inn på dekket og derfor blir det blurry i bakgrunnen. Likte fargene veldig godt er liksom annerledes enn IRL farger. Komposisjonen var også rå! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg ville skrudd opp lysstyrken på den mørke delen av himmelen - som det er nå vises det at hjullasteren (feil i tittel) har halo rundt seg. Ellers blir det påpekt at transportbåndet ikke ligger oppå seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå