cbcb Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har en Amd Athlon XP 2000+, 512mb drr-ram pc 2700,Geforce 4 mx 440 64mb, Western digital 80 GB 8 mb Cache og Splinter Cell demoen og IGI2 demoen går hakkete. hvorfor? har alle oppdaterte drivere til grafikkort og lydkort osv. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har selv prøvd Splinter Cell på et GeForce 2 kort, og det gikk helt fint. Resten av hardware-specs er P3 933 MHz og 512 MB DDR RAM. Riktig nok kjører jeg på 640*480 med alt på medium, men fps'n er bra Derfor tror jeg ikke det er skjermkortet som gjør at det "hakker". Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 ..jeg trudde directx8.3 eller høyere var et krav, men jeg ville ikke vedda nøttene mine på det. Åssen score får du samla opp i 3dmark med den hardwaren? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 hmm . Det var rart 933mhz med geforce 2 og så går splinter cell glatt hos deg. faen jeg er skuffa over maskina mi. pcen min må jo være bedre.!!! Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hmm . Det var rart 933mhz med geforce 2 og så går splinter cell glatt hos deg. skitt jeg er skuffa over maskina mi. pcen min må jo være bedre.!!! I realiteten skal den være mange hakk bedre ja. Jeg bruker 30.82 drivere siden det virket best på mitt kort. Kan være verd å prøve det, men lover ingenting. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 skulle gjerne hatt 3dmark men det har jeg ikke. vet at det går an å laste ned et sted, men vet ikke hvor. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 skulle gjerne hatt 3dmark men det har jeg ikke. vet at det går an å laste ned et sted, men vet ikke hvor. http://www.madonion.com Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kan hentes på hjemmesida dems, men desverre ser det ut som om de nå krever penger for programmet. Så -det- er det nok ikke verdt. Sorry da. http://www.futuremark.com/download/ Uansett, kjørte Splinter Cell på min maskin: Amd Athlon XP 2000+ (1.67ghz), 512 mb ddr pc 2700 (hey ), Geforce4 ti4200 gs, directX9.0. Prøvde ikke mer enn øvingsbanen, men jeg syns det var slowdown enkelte steder der, ikke lagg, men virka som om det gikk noe tregere. Trur jeg hadde 43.00 detonator driverne da ..om det er hardwaren din så er det skjermkortet slik reply#1 sier, men jeg aner ikke åssen den utgava ligger an i forhold til andre geforce. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kan hentes på hjemmesida dems, men desverre ser det ut som om de nå krever penger for programmet. Så -det- er det nok ikke verdt. Sorry da.http://www.futuremark.com/download/ Det er Pro-utgavene som koster penger. De andre er gratis. Men til topic: På eldre kort er ofte ikke de nyeste driverne de beste. Prøv å nedgradere dem. Lenke til kommentar
Code 47 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har spilt igjennom SC på et Asus G 4 mx 440, xp 1800, 512 minne, WD 120 GB. og det gikk helt fint i 1024x768 med high og medium details. brukte de siste Nvidia detonator driverene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå