Sovesofa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Går det ann å lade ipoden uten synkronisering? Har all musikken min på den stasjonære pc`en min, og skulle gjerne også ladet ipoden på den bærbare datan også, uten at all musikken min blir borte, og kun det som jeg har på den bærbare blir synkronisert. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Sålenge iTunes ikke starter blir den ikke synkronisert. Endret 6. november 2008 av Pels Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 det skjønner jeg, men det starter jo automatisk.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 det skjønner jeg, men det starter jo automatisk.. Da går du ut av itunes Det synkroniserer ikke helt til du trykker på synkroniser i itunes Men som sagt er det bare å gå ut av det. Har gjort det ti tusen ganger hos dama, på bærbaren, stasjonæren osv. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 ahh, trodde om jeg avbrøt synkroniseringen så kom bare ett visst antall av de nye sangene over jeg da oki da får jeg prøve det da takker for svar Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du får sette instillingen for manuell håndtering da, så har du bedre kontroll. Det bruker jeg alltid, synes det gir meg bedre herredømme ja RandiA Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 hvor finner jeg denne funksjonen hen` Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Den finner du på "første side", Oversikt når iPod står i. Da haker du av for Håndter manuelt, og ikke for Synkroniser. Se bildet: RandiA PS. Jeg syness forøvrig det er mye bedre og raskere å bruke adapteren og lade utenom PC, jeg gjør alltid det. Endret 6. november 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå