Gå til innhold

Lyd driver til XP elns.

Soser

Anbefalte innlegg

Har formatert min pc, og har ikke sånn lyd driver eller noe sånn at jeg ikke hører en dønn shit.

Noen som vet hvor jeg kan skaffe lyd på pcen eller sound driver? er ikke noe pc nærd lolz

Navn på pcen: Packard bell easynote s8500

vet ikke om dette er det riktige stede å poste men jaja

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ikke ut til at jeg får kontakt med deg via tankeoverføring, så jeg har ingen ide om hva som foregår inni hodet ditt.

Hva om du forsøkte å være litt mer detaljert i beskrivelsen av hva du ser og hva du gjør når du prøver å installere driveren. Det kan jo hende du prøver å gjøre noe som er dømt til å mislykkes, men det kan jo ikke vi vite noe om når du ikke sier hva du gjør.

Sjansen for at noen med en identisk maskin leser dette er vel ikke særlig stor, så du er kanskje avhengig av å få hjelp fra noen som har et oppsett som ikke er helt likt ditt, og som dermed ikke kan fortelle deg alt du må gjøre og i hvilken rekkefølge du må gjøre det. Hvis det ikke er godt nok for deg, så får du heller kontakte Packard Bell kundestøtte.

De fleste synes det er naturlig å ta bilen inn på verksted når den ikke virker, men alle skal liksom være PC-eksperter og reinstallere Windows selv .... Merkelige greier.

Lenke til kommentar

Bruker du XP må du installere kb888111 først.

Denne realtek HD audio downloaden for XP Sp2 inneholder microsofts kb888111

(Drivers for the Realtek ALC260 audio controller, used in the EasyNote S series. This package includes the Microsoft update for Universal Audio Architecture for Windows XP with Service Pack 2 (KB888111)).

http://support.packardbell.com/no/item/ind...tform_atlas_st3

Direkte link til "Realtek ALC260 High Definition Audio driver" driver:

http://support.packardbell.com/no/item/ind...DA_5127.exe;0;;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...