Lami Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hello! På maskinen min har jeg antivirus, og når jeg tok scan med SuperAntiSpyware så fant den noen cookie og noe annet. Når jeg skulle fjerne det sto det at jeg måtte reboote fordi det var visst software den måtte fjerne som recommend reboot. Når jeg rebootet så har NESTEN alt av programmer forsvunnet! I Start - All programs og på tilbehør har nesten alt der også forsvunnet! Jeg tenkte å bruke et av tilbehørene til å gå ''tilbake'' i tid. Systemgjennoppretting eller hva det nå het, men det har forsvunnet så det får jeg ikke gjort! Jeg hadde SpyBot - Search & Destroy når det ble installert ting så spurte den om jeg skulle godta eller ikke godta et det ble lagt i registeret. Husker ikke nå hva det het.. Lurer på om det har noe med det å gjøre. Jeg har prøvd System Restore, men den gjennoppretter kun fra den dagen det skjedde, men seinere på dagen! Så den går ikke lenge tilbake i tid enn 5 da dette skjedde. Alltså igår! Hjelp! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fins det ikke en "undo" i programmet du brukte? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Nope. Men her er loggen fra scannen som trengte restart fordi den skulle fjerne software. SUPERAntiSpyware Scan Log http://www.superantispyware.com Generated 11/05/2008 at 06:25 PM Application Version : 4.21.1004 Core Rules Database Version : 3623 Trace Rules Database Version: 1607 Scan type : Quick Scan Total Scan Time : 00:08:37 Memory items scanned : 603 Memory threats detected : 0 Registry items scanned : 297 Registry threats detected : 2 File items scanned : 4070 File threats detected : 3 Adware.Tracking Cookie C:\Documents and Settings\Simen\Cookies\simen@serving-sys[1].txt C:\Documents and Settings\Simen\Cookies\[email protected][2].txt C:\Documents and Settings\Simen\Cookies\[email protected][1].txt Adware.MyWebSearch/FunWebProducts HKCR\CLSID\{9AFB8248-617F-460d-9366-D71CDEDA3179} HKCR\CLSID\{9AFB8248-617F-460d-9366-D71CDEDA3179}\TreatAs Men skal jeg å trykke Restore på de? Å se om de programmene som forsvant dukker opp? Endret 7. november 2008 av Lami Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Høres veldig ut som du har problemer med noe virus eller annet. Du bør poste den loggen i Antivirus og datasikkerhets tråden. Der kan de kanskje hjelpe deg mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå