magneman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har ikke lest så mye om dette spillet, men hvordan er combat systemet i forhold til f.eks. NWN2? Er det dice rolling ala D&D-konseptet? Om det er det skulle jeg ønske det var annerledes. :/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Terninger er jo fantastisk! Litt tilfeldigheter må til. Så vidt jeg kunne skjønne på artikkelen blir det ikke like mye terningkast i DAO som i NWN. Flott at de tok seg tid til å svare på mange spørsmål, men synd de ikke fikk tid til mitt spørsmål om DRM. Lenke til kommentar
stmao Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg håper, håper, håper dette blir bra. Jeg lover å være snill ut hele 2009 om dette blir like bra som det høres ut som Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har ikke lest så mye om dette spillet, men hvordan er combat systemet i forhold til f.eks. NWN2? Er det dice rolling ala D&D-konseptet? Om det er det skulle jeg ønske det var annerledes. :/ Jeg håper på terninger. Det gjør det hele mer spennende, og gir litt mer dybde til combatsystemet. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Terninger er bra. Synes det hører med i en "spirituell oppfølger" til Baldurs Gate. Har akkurat spilt meg gjennom Fallout 3 noe som var en høydare. Det var bare et problem, spillet var for kort! Og ja jeg har gjort sidequests... Synes forøvrig at Mass Effect også var litt i korteste laget. Får virkelig håpe dette varer litt lengre og at expansion packs kommer jevnt og trutt. At spillet skal bli dårlig regner jeg som totalt usannsynlig. Bioware=best game maker ppl evah. End of discussion. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Likte det med at man kunne pause kampene og gi forskjellige kommandoer. Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Med bakgrunn i svarene som ble gitt her, begynner jeg jo å virkelig se fram til dette spillet! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det høres definitivt spennende ut. Jeg er bare litt interessert i å finne ut hvilke raser de kjører, hva er forskjellene på disse rasene og de vi kjenner og elsker fra D&D. Man få vel bare vente i spenning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg