TST Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Bioware jobber med den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate. Onsdag svarte de på spørsmål fra leserne. Les mer Endret 12. november 2008 av TST Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Wow, imponerende at dere fikk til dette her! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) "Spørsmål om andre Bioware-spill blir ikke besvart." Meh... Sulter etter informasjon om Mass Effect 2. Men respekt for at dere har fått dem til nettmøte her! Endret 6. november 2008 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lurer jo mest på Kotor Online ikke dette her. Aldri hørt om engang før. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg ser at det er flere som har sendt inn spørsmål på norsk, selv om det er tydelig presisert flere ganger i artikkelen at de skal sendes inn på engelsk. Jeg gjentar derfor at spørsmål må sendes inn på engelsk :-) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lurer jo mest på Kotor Online ikke dette her. Aldri hørt om engang før. Ikke fulgt med i timen med andre ord. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg hadde selv ikke hørt om dette, men nå ble jeg glad, er stor fan av Baldur's Gate serien, noe av det beste som finnes av spill for min del. Bryr meg ikke noe om KotOR, elsket de to forrige spillene men at det nå blir et online spill gjør det uinteressant. Spennende. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lurer jo mest på Kotor Online ikke dette her. Aldri hørt om engang før. gleder meg som en unge til neste KOTOR.. men sammenlignet med Baldurs gate er det jo ingenting Derfor er forhåpningene mine til Dragon Age skyhøye! keep up the good work gamer.no Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kand dette spilles på Mac? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Overraskende at dere ikke har hørt om dette før. Det har jo bare vært i utvikling i en del år allerede... Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gleder meg som en unge til dette spillet. Men jeg er redd for at det blir "dumbed down", slik at det skal være et spill for ALLE. Noe som jeg synes at er trenden i nyere RPG's. Jeg vil ha gameplay som er utilgivelig når du gjør dumme taktiske valg (mange spill har dessverre nesten ingen ordentlige taktiske valg heller). Og jeg vil ha et litt avansert system med tanke på combat, stats, gear etc. Spillet blir nok konge uansett, for det er sjeldent at BioWare ikke leverer en episk historie. Men med Mass Effect følte jeg av og til at jeg bare valsa på uten egentlig å måtte tenke på hva jeg skulle gjøre, og fikk se kule cutscenes av og til. Jaja, nå er jeg kanskje litt for opphengt i at Baldurs Gate nevnes i sammenheng med spillet, og har derfor litt for store forhåpninger til at spillet skal være så likt som mulig bare med oppusset grafikk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm, trykte "send" men fikk ingen bekreftelse på at mine spørsmål var motatt... Ble de? De er signert med "Remy". Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Hmm, trykte "send" men fikk ingen bekreftelse på at mine spørsmål var motatt... Ble de? De er signert med "Remy". Ditt spørsmål er registrert. Det kommer opp en grønn bekreftelsesboks i et par sekunder etter at man trykker på "send"-knappen. Lenke til kommentar
soul Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Gleder meg som en unge til dette spillet. Men jeg er redd for at det blir "dumbed down", slik at det skal være et spill for ALLE. Noe som jeg synes at er trenden i nyere RPG's. Jeg vil ha gameplay som er utilgivelig når du gjør dumme taktiske valg (mange spill har dessverre nesten ingen ordentlige taktiske valg heller). Og jeg vil ha et litt avansert system med tanke på combat, stats, gear etc. Spillet blir nok konge uansett, for det er sjeldent at BioWare ikke leverer en episk historie. Men med Mass Effect følte jeg av og til at jeg bare valsa på uten egentlig å måtte tenke på hva jeg skulle gjøre, og fikk se kule cutscenes av og til. Jaja, nå er jeg kanskje litt for opphengt i at Baldurs Gate nevnes i sammenheng med spillet, og har derfor litt for store forhåpninger til at spillet skal være så likt som mulig bare med oppusset grafikk Gleder meg også som en unge. Tror det er gode grunner til å håpe på et noe mer avansert og "klassisk" RPG spill. Mener Bioware selv har sagt at Mass Effect ble bevisst laget for å være mer tilgjengelig for alle (ikke minst fordi det kom på Xbox 360), og at de ikke vil gå samme veien med dette spillet. Får håpe de bekrefter det på onsdag! Endret 7. november 2008 av soul Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm, trykte "send" men fikk ingen bekreftelse på at mine spørsmål var motatt... Ble de? De er signert med "Remy". Ditt spørsmål er registrert. Det kommer opp en grønn bekreftelsesboks i et par sekunder etter at man trykker på "send"-knappen. Ok, den har jeg nok oversett da. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sendt nettopp inn ett spørsmål selv, men jeg kunne heller ikke se noe bekreftelse. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 sukk av prinsipp venter jeg nok et års tid på PS3 utgaven, da PC utgaven sikkert er like infisert av DRM som mass effect. tenker ikke på propegandaen at dette ødelegger maskina etc, er mer prinsipielt at jeg ikke ønsker å teknisk sett "leie" et spill, om jeg av diverse grunner på formatere vil jeg gjerne vite at jeg kan installere spillet igjen etter på. uansett takk til gamer.no for at dere får til dette :-) Lenke til kommentar
Nyhusern Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fantastisk BG spillene er utrolig bra! Cant wait Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Og der er vi i gang :-) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ingen multiplayer var jo skikkelig skuffende å høre. Burde jo hatt en Coop i alla fulla fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg