Gå til innhold

Erfaringer med Macbook Air

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg vant min i en konkurranse i sommer og må si jeg hadde blitt #/("& skuffa om jeg hadde brukt 15.000,- på den. Eller 1000 for den saks skyld.

+

Den passer perfekt i den lille baggen min (vekt og volum).

Ser ut som en deilig dame :)

Utenom det kommer jeg ikke på noen fler positive ting. Mistenker at min har blitt skada på veien for den har bråkt som et uvær helt siden dag 1, men jeg får ikke kontakt med 1881 for å få garanti-lapp, og Eplehuset ville ikke sjekke den uten garantibevis. Om den er helt fin og den bråker så mye til vanlig setter jeg en verdilapp på 200 kroner :)

Lenke til kommentar
Trodde de fikk en spesialdesignet prosessor fra Intel som brukte ekstremt lite strøm, virker ikke det eller?

Den bruker lite strøm. Særlig i sparemoduser. Det er vel et pluss, men betyr ikke så mye for meg som i 90% av tilfellene sitter med stikkontakt i nærheten. Ikke verdt 15k!

Sikker ikke på at det er noe annet som foråsaker all bråket.

.. hø? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har selv ikke macbook air, men det jeg vet om den er at den ikke er noe særlig kraftig makin. Jeg vet nå ikke hva du kommer til å bruke denne til... Hvis du skal drive med en del bilde og videoredigering vil jeg ikke annbefale deg en macbook air. Det eneste positive med macbook air er vell at den er så utrolig tynn, at den er lett, og det med det lite strømbruket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...