Myagos Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=523870 Traileren ser veldig lovende ut og det handler om et tema jeg har stor interesse for. Kan dette bli en av Norges største filmer? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gleder meg til 19. desember, dette ser utrolig lovende ut. Kan dette bli en av Norges største filmer? Store muligheter for det. Noen som vet noe om internasjonal distribusjon? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Å herregud den filmen der blir så bra! Lenge leve Max Manus Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ser lovende ut dette her. Haha, Nicolai Cleve Broch er med her også ja.. De klarte ikke å ekskludere han. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Denne gleder jeg meg mer og mer til, tror den kan slå skikkelig an. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg håper de klarer å holde seg sann mot bøkene igjennom hele filmen. Det så i hvert fall veldig lovende ut i traileren, men det er så enkelt å overdramatisere ting for å gjøre det lekrere på lerretet. Oslogjengens tid under krigen, var hele tiden fylt med spenning, tragedie og action. Så det burde ikke være noen grunn for dem å lage sine egene historier. Det at de har tatt med småting som "med hilsner fra kongen" på bombene og propagandabladet "vi vil oss et land", liker jeg godt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 VG TV funker aldri for meg. Bruker de noen snaale porter til aa overföre video paa eller (spör fordi skolen her sperrer det meste). Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kjenner ikke til Max Manus historien, men det var overraskende mye action i denne traileren. Får håpe at den ikke blir for overdramatisk som norske filmer som regel blir. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den traileren der så rett og slett utrolig bra laget ut! Denne filmen skal ses! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg vil se jeg og... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Heh, du får nøye deg med teaseren, som også er ganske spennende igrunn. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Heh, du får nøye deg med teaseren, som også er ganske spennende igrunn.Det hjalp jo lite da Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Jeg kjenner ikke til Max Manus historien, men det var overraskende mye action i denne traileren. Får håpe at den ikke blir for overdramatisk som norske filmer som regel blir. Alt jeg så fra traileren kjente jeg meg igjen i fra bøkene, men endel blir jo selvfølgelig borte når de skal stappe fem år i en 2 timers lang film. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ser meget lovende ut, trodde faktisk et øyeblikk at jeg ikke så traileren til en Norsk produsert film, men en Hollywood produksjon:) Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gleder meg til skikkelig til den her filmen kommer ut! traileren var kongebra. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Wow,den så skikkelig bra ut. Gleder meg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 første norske filmen siden hvor er pølsemarken som blir noe å se på. skjenner flere som var statister under filmen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 skjenner flere som var statister under filmen Du kjenner de kanskje Blir sikkert en kjempe film, selv om undertegnede ikke har helt sansen for Aksel Hennie... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det var artig å være med som tysk soldat på Carl Johan ja.. Må si jeg har medfølelse for de som gikk med de støvlene der ja, fy faen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Oj, var du statist? Tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå