LinoraN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Var i byen igår med dama da jeg kjente igjen en som gikk på samme skole som meg for noen år tilbake. Han gikk sammen med moren sin. Så nevner jeg til dama at han er adoptert hvorpå hun presterer å si: "Hæ? Hvordan da? Han er jo hvit!" Endret 7. november 2008 av Lindbach Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Samtidig minner jeg på at når man kommer over en feilpostet tråd bruker man "Rapporter" knappen, man poster ikke informasjon om at tråden er feilpostet i selve tråden. Det blir da en off-topic post og et brudd på retningslinjene, og skaper bare masse merarbeid for moderator-teamet som blir nødt for å rydde opp. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Endret 6. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 loooooooooooooooooooooool Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Wahahahaha. Inferior humans! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gratulerer;) det var en smart ting og si fra dama di, håper hun bare tenkte litt feil da. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Gratulerer;) det var en smart ting og si fra dama di, håper hun bare tenkte litt feil da. Hehe ja, tror nok det bare var en liten hjernecelle glipp- men syns det var litt funny... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vi får håpe at det var en liten glipp, ekke alltid man er like konsentrert, men hun trodde kanskje det ikke like vanlige og adoptere en unge av samme hudfarge ikke vet jeg. Det er jo ofte mye lettere og se det vis foreldrene er norske og barnet er fra asia, sør amererika eller afrika. Men inni er vi alle like Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hahaha, fin den Men det er jo forsåvidt lett å se for seg hvorfor hun tenkte slik, iom. at man ofte (hvertfall jeg) assosiaserer(?) adopterte barn med annen hudfarge. Uansett, håper ikke hun, for din del, har vanlig for å komme med slike utsagn før det har rumla litt i hodet hennes først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja de fleste vil nok tenke at adopterte barn har en annen hudfarge, det er kanskje mest vanlig eller det at man ser det mye lettere vil jeg tro. Tror nok dama hans er helt oppegående var vel bare litt trøtt og tenkte ikke helt over hva hun sa Donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå