Zemeckis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei Jeg skal sende filer med dama mi.Vi begge har slått av firewallen,men når jeg skal sende filer så blir de ikke sendt.Det kommer denne beskjeden:Vi kunne ikke sende denne filen fordi forbindelsen er blokkert. Kontakt den systemansvarlige eller Internett-leverandøren. De kan være i stand til å aktivere filoverføringer.Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har du win xp. Hvis så må du skru av den intergrerte firewallen. Denne stenger for meg, men når jeg deaktiverer den går det helt fint... Marius Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Hei Har skifta fra xp pro til win2000 jeg nå,må jeg gjøre det samme i win2000 å?Hvis ja,hvor skrur jeg den av? På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei Har skifta fra xp pro til win2000 jeg nå,må jeg gjøre det samme i win2000 å?Hvis ja,hvor skrur jeg den av? På forhånd takk for all hjelp Gå på egenskaper for internett tilkoblinga, gå derreter på avansert, der står det bruk brannmur. ivartfall i win xp pro. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Piss of shit skrev: Har skifta fra xp pro til win2000 jeg nå,må jeg gjøre det samme i win2000 å?Hvis ja,hvor skrur jeg den av? Nope, du trenger ikke bekymre deg for dette i win2k, denne FW greia kom med XP.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå