toth Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Både Jens Helene og Per Trude er gode venner av meg Går fint an å bruke opplegget selv om man er 2 og da, si dere er 2-3 vennepar f.eks.. Man kan jo ha 2-3 dager i uken eller så, så "slipper" man å spise alene hver dag. Det er generelt et godt påskudd til å få sosialisert litt! Sånn som når voksne damer har "syforening". Endret 14. november 2008 av toth Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nå har jeg samboer, men må bare si meg enig i at det er få ting som er så kjipt som å stelle i stand en skikkelig middag bare til seg selv, og da blir det fort til at man kjøper enkel shit. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Middagsklubb er en ting jeg vurderer å starte/finne når jeg flytter til Lillehammer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Middagsklubb er en ting jeg vurderer å starte/finne når jeg flytter til Lillehammer This is relevant to my interests Lenke til kommentar
reor Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Har dere noen skolering i kokkefaget eller er kokkeleringen rene eksperimenter? Var borte i noe av det samme på lang seiltur og var fortvilet over at basiskunskapene mine med tilbereding av mat var for dårlige. Man koker gjerne maten det dobble av hva som er nødvendig har jeg opfattet i ettertid.. Endret 27. september 2010 av reor Lenke til kommentar
John-B Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvordan organiserer dere dette rent økonomisk? Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Har dere noen skolering i kokkefaget eller er kokkeleringen rene eksperimenter? Var borte i noe av det samme på lang seiltur og var fortvilet over at basiskunskapene mine med tilbereding av mat var for dårlige. Man koker gjerne maten det dobble av hva som er nødvendig har jeg opfattet i ettertid.. Overhodet ingen skolering, stort sett selgere og snekkere Vel, om du kokte det dobbelt første gang, så har du jo lært det til neste gang? Det er slik erfaring fungerer, og det er hva vi baserte oss på. Og selvsagt oppskrifter fra nett og annet Hvordan organiserer dere dette rent økonomisk? Enklest mulig - Hver vert betalte sin servering. Jeg betalte når jeg lagde, de andre betalte når de lagde. Så går det jo opp-i-opp til slutt Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 ) Hvordan organiserer dere dette rent økonomisk? Enklest mulig - Hver vert betalte sin servering. Jeg betalte når jeg lagde, de andre betalte når de lagde. Så går det jo opp-i-opp til slutt Så lenge ingen av dere serverer mykje sværare eller kipare middage en dei andre så Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 ) Hvordan organiserer dere dette rent økonomisk? Enklest mulig - Hver vert betalte sin servering. Jeg betalte når jeg lagde, de andre betalte når de lagde. Så går det jo opp-i-opp til slutt Så lenge ingen av dere serverer mykje sværare eller kipare middage en dei andre så Neh. Gode venner med fast inntekt, ingen problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå