Gå til innhold

Middagsklubb - et tips til alle enslige(med venner)!


toth

Anbefalte innlegg

Både Jens Helene og Per Trude er gode venner av meg :)

 

Går fint an å bruke opplegget selv om man er 2 og da, si dere er 2-3 vennepar f.eks.. Man kan jo ha 2-3 dager i uken eller så, så "slipper" man å spise alene hver dag.

Det er generelt et godt påskudd til å få sosialisert litt! Sånn som når voksne damer har "syforening". :)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Har dere noen skolering i kokkefaget eller er kokkeleringen rene eksperimenter?

 

Var borte i noe av det samme på lang seiltur og var fortvilet over at basiskunskapene mine med tilbereding av mat var for dårlige.

Man koker gjerne maten det dobble av hva som er nødvendig har jeg opfattet i ettertid..

Endret av reor
Lenke til kommentar

Har dere noen skolering i kokkefaget eller er kokkeleringen rene eksperimenter?

 

Var borte i noe av det samme på lang seiltur og var fortvilet over at basiskunskapene mine med tilbereding av mat var for dårlige.

Man koker gjerne maten det dobble av hva som er nødvendig har jeg opfattet i ettertid..

Overhodet ingen skolering, stort sett selgere og snekkere :)

Vel, om du kokte det dobbelt første gang, så har du jo lært det til neste gang? Det er slik erfaring fungerer, og det er hva vi baserte oss på. Og selvsagt oppskrifter fra nett og annet :)

Hvordan organiserer dere dette rent økonomisk?

Enklest mulig - Hver vert betalte sin servering. Jeg betalte når jeg lagde, de andre betalte når de lagde. Så går det jo opp-i-opp til slutt :)

Lenke til kommentar
)

Hvordan organiserer dere dette rent økonomisk?

Enklest mulig - Hver vert betalte sin servering. Jeg betalte når jeg lagde, de andre betalte når de lagde. Så går det jo opp-i-opp til slutt :)

 

Så lenge ingen av dere serverer mykje sværare eller kipare middage en dei andre så :whistle:

Neh. Gode venner med fast inntekt, ingen problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...