r2d290 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hallo Alle ikonene som har pleid å være øverst på wiki-sidene for bl.a sikkerhetstaler er borte :S Se øverst på: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Avenger_opprette Mulig å få de tilbake? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 All grafikk som har blitt lastet opp til wikien mangler, inkl. stilgrafikk som henvises til i CSS, symboler og vanlige bilder. Om jeg ikke tar feil så kjører wikien enda på en midlertidig server grunnet serverkræsjen tidligere, og man har prioritert tekstinnholdet over grafikk og bilder. Men grafikken dukker nok opp igjen etterhvert når Drift har fått ordnet problemene knyttet til serverkræsjen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Nå skal grafikken og bildene være tilbake. Er i alle fall i orden hos meg nå. Endret 10. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Kjempefint All forståelse for at det blir prioritert tekst fremfor grafikk. Synes bare alt fungerer så bra, at jeg glemmer at det fortsatt er en backup-server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå