Mafo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sony Ericsson lanserte i dag det nyeste medlemmet i Walkman-serien sin: W705. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var ganske tynn for å være skyvetelefon. Noen som har bilder av den helt åpnet? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) HSUPA eller HSDPA som noen kaller det ). Når bygges forøvrig HSUPA nettet ut ? Til blåbær: http://www.amobil.no/artikler/-_denne_kommer_i_dag/57700 Endret 6. november 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Internett: GPRS, Edge, 3G, HSUPA? HSDPA? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Takker for bilde. Så ganske stilig ut, eneste jeg reagerte på er om knappene vil være så gode å bruke.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HSUPA virker litt for godt til å være sant ja. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke 3,5, skjønner ikke at di aldri kan lære seg Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke 3,5, skjønner ikke at di aldri kan lære seg Ja det er virkelig rart det der.. De lanserte denne høytaler greia som hadde støtte for bluetooth og 3.5.. men telefonene kommer uten 3.5(utenom Xperia da).. Håper de klarer og forandre på dette snart.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke 3,5, skjønner ikke at di aldri kan lære seg Det er jo 3,5 på Xperia, men ytterst få av alle Sony Ericsson bruker kommer jo itl å ha den så synes de burde ta seg selv i skinnet og bruke 3,5 på alle nye mobiler nå. Ser heller ikke noe mye nytt i denne bortsett fra utsenedet. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så stilig ut den der, men er sikkert like kjedelig som de andre Sony Ericsson telefonene. Untatt Xperia da. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke at jeg behøver det, men GPS har den ikke? Eller? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg forelsket meg i sony ericcson etter kjøpet av min SE w810i. Men Nyforelskelsen vokste over i hat over manglende 3.5mm jack. En rekke ganger ble jeg irritert over at jeg ikke fikk spillt musikken min på diverse stereonalegg o.l. Utrolig lite praktisk å dra med seg en liten kabel "i tilfelle". Nekter plent å kjøpe SE igjen før de benytter 3.5 som standard. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Verken Samsung eller LG bruker 3,5 mm jack. Er det bare meg, eller får SE mye mer klager enn disse andre produsentene? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mulig men SE selger mange flere telefoner enn det Samsung og LG gjør i Norge. Samt at SE telefoner har generelt det meste man kan tenke seg sett bort ifra den ene detaljen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Verken Samsung eller LG bruker 3,5 mm jack. Er det bare meg, eller får SE mye mer klager enn disse andre produsentene? Jeg forventer mer av Sony Ericsson og Nokia en jeg gjør av Lg og Samsung, enkelt og greit.. Overgang til jackplugg liker jeg overhode ikke.. Jeg har headsett som er bra og det er jackplugg.. Så min neste mobil skal ikke ha 2.5 slik min E71 har nå, men 3.5jackplugg.. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 3,2mpx er vel en liten "revolusjon" for denne typen SE mobiler, eller? Har de ikke kjørt 2mpx på mainstream telefonene siden W800 eller så? Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 3,2mpx er vel en liten "revolusjon" for denne typen SE mobiler, eller? Har de ikke kjørt 2mpx på mainstream telefonene siden W800 eller så? Nå kommer de jo med en W telefon med 5mp så 3,2 er jo ikke noen revolusjon akkurat. W902 heter den vel? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HSUPA eller HSDPA som noen kaller det ). Når bygges forøvrig HSUPA nettet ut ? Internett: GPRS, Edge, 3G, HSUPA? HSDPA? Høres veldig ut som dere tror det er en skrivefeil. Det ER noe som heter HSUPA da Det er ikke det samme som HSDPA Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er HSDPA som brukes HSUPA er uplink. http://www.idg.no/kunnskapssenter/nettverk...rticle57806.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg