schneidig Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg trenger headset som har: God lyd Gjerne god og dyp bass, og høy bass Spille høy lyd uten at det blir dårlig lyd God mikrofon Isolerer lyd så bra som mulig. Tåler en del, for tar det med på skolen hver dag. (går media og trenger bra headset) Volumkontroll er fint å ha, men ikke nødvendig. Er et pluss hvis micken kan bli tatt av, eller skjules. Skal også brukes til film, musikk og cs. Koste 500-1000kr. Takker for svar Endret 6. november 2008 av schneidig Lenke til kommentar
gaute08 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 jeg bruker kun creative (www.creative.com) akkurat nå har jeg på meg et creative fatal1ty gaming headset (lyd i særklasse) er ekstremt fornøyd andefaller veldig!!! http://no.europe.creative.com/products/pro...p;product=16337 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det headsetet er oppskryt og blir kjøpt blant de uvitende gamerne der ute. Mange tror at lyde er så god fordi Fatality har vært med på å lage det. Med de kravene du stiller burde du hatt to headset og du må punge ut med mere penger. Et bra valg hadde vært Beyerdynamic 770 pro, men den mangler mic og koster 1600. Men kan du jo ikke ha en annen mic ved siden av? Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Har veldig lyst på pro 770, men de er jo veldig dyre. Mick ved siden av kan jeg nok leve med Hvilken mick burde jeg ha da? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det har jeg ikke noen peiling på, men det er jo bare å f.eks kjøpe et billig headset til 200-300 kr som henger rundt nakken. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 hmm, er dt 770 pro veldig robuste og tåler mye? Jeg kommer til å bruke dem så godt som hver dag. Også til når jeg står på snowboard. (2ganger i året...) Ligge med de på når jeg sover osv. Hvor lenge burde dt 770 pro holde i det forbruket? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 770 Pro er ikke et veldig portabelt headset. Vil ikke akurat brukt dem når jeg kjørte snowboard. De er ganske stor og, men lyden er topp. De skal tple en del: http://www.hardware.no/artikler/seks_hodetelefoner/40114/3 Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Gjør ikke så veldig mye om det er stort, så lenge den er robust. Hvilken mp3-spiller klarer å drive hodetelefonene best? Da skal mp3-spilleren ha flash mine, minst 8GB. Og gjerne med små høyallere innebygd. Men er ikke et must. Og godt batteri levetid, oppladbart. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Sats på Sony eller Cowon D2. D2'en har en kraftigere forsterker enn de fleste andre mp3'er så den kan dra 80 ohms versjonen. Den har også lengst batteritid (52 t), veldig god lydkvalitet, støtte for minnekort og mer. Finn litt stoff om den selv. Ellers så har Sony gode mp3 spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå