Hjulvisp Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei, jeg leter en klan for CoD5. Ser på meg selv som en nokså god spiller. Klanen trenger ikke å være alverdens god, men den må være aktiv. I tilfelle noen skulle ha lyst til å vite statsene mine på CoD4: K/D: 1.65 W/L: 1.05 Accuracy: 17.57% Edit: Glemte å legge til at det er på PS3 jeg spiller. Endret 6. november 2008 av Hjulvisp Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei, jeg leter en klan for CoD5. Ser på meg selv som en nokså god spiller. Klanen trenger ikke å være alverdens god, men den må være aktiv. I tilfelle noen skulle ha lyst til å vite statsene mine på CoD4: K/D: 1.65 W/L: 1.05 Accuracy: 17.57% du kan jo bare stikke innom www.nstclan.com Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hvis det ikke er noen klaner der ute som skal spille CoD5 så er jeg og et par venner med på starte en. De har omtrent like gode stats som meg, pluss minus. Endret 10. november 2008 av Hjulvisp Lenke til kommentar
skogmo1234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei, jeg leter en klan for CoD5. Ser på meg selv som en nokså god spiller. Klanen trenger ikke å være alverdens god, men den må være aktiv. I tilfelle noen skulle ha lyst til å vite statsene mine på CoD4: K/D: 1.65 W/L: 1.05 Accuracy: 17.57% Edit: Glemte å legge til at det er på PS3 jeg spiller. Hallo! Jeg har klan på cod4 og cod5 visst du er intressert kan ta bare ta kontakt, klanen heter NorwegianArmy (N.A.) bare norske selvfølgelig. Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg fant ingen annen tråd jeg kan spørre i så jeg spørr her. Er det noen som veit hvordan man får alle banene på split-screen delen? Eller er det bare de man har fra starten av? For når man spiller online så er det mange flere baner..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå