Rockna Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei. Etter dagens maintrence(?) får jeg ikke til og logge på main server min (Deathwing). Står bare fast på Logging on to game server. En kompis prøvde og logge på med sin pc og min konto men funket ikke. Kommer inn på alle andre servere bare ikke der mainen min er Noen som vet hva som kan være galt? Funket helt fint i går. Mvh Tom Endret 6. november 2008 av Rockna Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 serveren som er nede kanskje? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er vel bare serveren som er nede. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Servern er opp, Kompisen min spiller der nå Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Serveren er oppe, men du sitter fast på på innlogginga? Endret 6. november 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Får logget inn, men kommer ikke inn på serveren. Stort bilde Iallefall her jeg blir stuck=/ Lenke til kommentar
Mii Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mest sannsynlig er Login Serveren nede mens World server/Instance server er oppe, dette har hendt før. Om kameraten din logger ut er det ikke sikkert han kommer inn igjen heller. Bare gi det litt tid så vil nok Blizzard ordne feilen. - Mii Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ok, takker for svar Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Horde eller ally? *lurer* Jeg er på DW også. Det fungerer for meg nå, men er jo også noen timer siden du postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå