Gå til innhold

BK: CD cover med Ingrid


Anbefalte innlegg

Det med pluggen i munnen tror jeg hadde vært bedre om den gikk gjennom munnen, (sånn som man holder en rose med tennene). Slik at ledningen går inn på den ene siden og gjennom leppene/tennene og ut på andre siden, med enden på pluggen som henger litt ned.

 

Hvis du skjønner hva jeg mener? var litt vanskelig å forklare. :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nr 1: Best...

Fikk en blanding av Hard Dance Mania og Postgirobygget... tror det ville blitt enda sterkere med hendene på headsettet og pluggen ikek i munnen... fra med en kjærlighet mellom leppene ?

:scared: Grøss og gru - GUD FORBY!!!!!

 

Men jeg er helt enig i at jack i munn er for lite fallisk til at det kan ha noen som helst interessant effekt. Det virker bare som om du ikke helt visste hva du skulle gjøre. Veldig tilfeldig i mine øyne.

 

Samtidig blir kjærlighet i munnen langt over streken til det parodiske, så jeg foretrekker å ikke legge noe til der. En feit Cohiba, kanskje? Eller en elegant sigarillo/cerutt. Som er en liten sigar, som Tom skriver. Eller kanskje enda kulere og litt mer uvanlig; en rullings av lakrispapir (Rizla sitt er best).

 

Men nei, her trengs det ikke mer enn en vakker munn. Bildene gir meg genre-assosiasjoner som gjør at jeg neppe kommer til å kjøpe platen, men som den bevisste klisjeen du har skapt er god nok sammenlignet med de platene artisten sikkert skal konkurrere med. Og der ligger bildets kanskje eneste objektive svakhet. Bildet er så kraftig genretypisk at det er fare for at en cd med dette bildet på coveret raskt forsvinner i vrimmelen av lignende covere. Så som vanlig har du løst oppgaven godt sett fra et teknisk standpunkt, men markedsføreren i meg spør om du ikke har vært litt for lite kreativ til at det vil bidra til økt salg. Men på den andre siden så skal det sikkert selge til en generasjon musikklyttere som innehar foreløpig rekord i musikk med gjenkjennelsesfaktor, så overraskelser er kanskje uønsket for dem.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...