cruelphotography Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hum, en stund sia jeg var i BK sist nå.. men hopper da innom en liten tur.. =) Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg må bare si det - pluggen i munnen: det funket ikke i det hele tatt. Utover det gir det andre bildet meg, med kulde, hvit plast, faux lens-flare og det hele, en 80-talls følelse som jeg ikke har hatt siden ... ja, 80-tallet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nr 1: Best... Fikk en blanding av Hard Dance Mania og Postgirobygget... tror det ville blitt enda sterkere med hendene på headsettet og pluggen ikek i munnen... fra med en kjærlighet mellom leppene ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mmm. Fine bilder, men lens flaren nede til høyre var litt irriterende. I hvert fall på bilde1, som virker best ved første øyekast. Når jeg ser litt mer på det andre bildet, ender jeg opp med å være i tvil. Frem med en rød, flat og oval kjærlighet på pinne. Herre! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Likte det første best. Det var varmt, mens det andre var for kaldt. Enig med både hendene på headset, plugg ut, og kjærlighet inn. Gjerne én hånd på headset, og én på kjærlighet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bortsett fra flare og at sminken på øyelokkene er så tydelig er det et utrolig bra bilde. Flott lys og fint manipulert (antar det er manipulert - bakgrunnen). Vanskelig å velge en favoritt for de er begge veldig bra versjoner. Kommer ann på musikken egentlig. Det første passer vel best til lett og munter (sommer?) musikk, mens det andre kunne passet til noe mer seriøst dog trenger det ikke være melankolsk eller noe slikt. -Bare at det gir et mer seriøst og gjennomtenkt lydbilde enn typisk dance eller lignende... Dette er blandt det beste jeg har sett fra deg så langt =) Lenke til kommentar
Street_junkie Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Første bilde er det noe som skurrer kraftig med fargene. Bilde 2 er endel bedre, men selv ikke bilde 2 faller i god nok smak. Har problemmer med å sette fingen på noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis man er ute etter naturlige farger, så kan jeg være enig i at det noe som skurrer med bilde 1. Men for meg så er det bilde nr. 1 som fenger mest. Får assoisasjoner til mange stilarter; noen meget gamle, noen nyere. Kan også være enig at pluggen i kjeften blir litt sært. Men rød kjærlighet - det blir over the top. Hva med en politsk ukorrekt sigarett? Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Her var det litt div. meninger.. og det er jo fint.. =) Tror ikke det blir noe kjærlighet bildet (jeg har såklart gjort kjærlighet + knallblå himmel bilde tidligere engang). Har bilder med hendene på headphonesa også.. men siden jeg skulle ha tekst på den innleverte oppgaven føltes det bedre å ha noen litt åpne flater der jeg kunne ha teksten min.. ble litt mye med hendene med på bildet + jeg glemte å få make up dama til å fikse neglelakk, så de ville ha ødelagt looken. Carny, det er en composite ja =) Street junkie, er faktisk usikker på om du er seriøs eller ironisk? Tomsi; sært er bra.. sigar kunne funket. men det ville ikke blitt like glossy. sigarer er mere classy =) i mine øyne - ihvertfall. her er flere versjoner, med flare, uten flare, med tekst og uten tekst; www.cruelphotography.com/cdcover Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg kan leve med sært Et alternativ til sigarer og sigaretter er en sigarillos. Det er sært Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Det vet jeg ikke hva er engang Så det er sikkert særtnok ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det vet jeg ikke hva er engang Så det er sikkert særtnok ja En sigarillos ser ut som en sigarett, men den er brun som en sigar. Tobakken er vel en mellomting mellom sigarett og sigar ... Jeg røyker ikke, så jeg er ike helt oppdatert; men jeg observert en del damer som røyker sigarillos i fest sammenhenger. Istedet for sigar vil jeg tro Tom Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 blar meg raskt forbi alle kommentarene Liker 1 versjonen best. Fargene er mer tiltalende her. Pluggen i munnen forstår jeg ikke helt meen, syns ikke det er negativt. Modellen gjør en veldig flott jobb og viser godt at hu "nyter" musikken. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Her er noen til, gidder ikke laste opp egne på akam. Siden det ikke er disse bildene som er hovedemne.. bare noen flere outtakes.. hele serien: www.cruelphotography.com/ingridkanin .. =) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Likte de to første (av de nye). Det første spesielt. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Var det et av dine bilder jeg så på coveret til lyd og bilde igår? http://www.lydogbilde.no/ Øverst til høyre? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 nei er nok ikke noen av mine bilder det nei :=) det bildet av hun jenta som holder høytaler du tenkte på ? Oo Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 likte det førsta av di tre siste eg og. Einaste skulle hatt litt mindre flat hånd, såg litt tjubby ut den (for oss) venstre armen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Likte som sagt det første best, men vil bare legge til at bilde nr. 2 kledde all plassen på oversiden veldig godt. Er også veldig godt å se at det ikke er noen stropper osv. som ødelegger. På slike bilder skal man være "naken". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå