Gå til innhold

BK: CD cover med Ingrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmm. Fine bilder, men lens flaren nede til høyre var litt irriterende. I hvert fall på bilde1, som virker best ved første øyekast. Når jeg ser litt mer på det andre bildet, ender jeg opp med å være i tvil.

Frem med en rød, flat og oval kjærlighet på pinne. Herre! :D

Lenke til kommentar

Bortsett fra flare og at sminken på øyelokkene er så tydelig er det et utrolig bra bilde.

Flott lys og fint manipulert (antar det er manipulert - bakgrunnen).

Vanskelig å velge en favoritt for de er begge veldig bra versjoner. Kommer ann på musikken egentlig. Det første passer vel best til lett og munter (sommer?) musikk, mens det andre kunne passet til noe mer seriøst dog trenger det ikke være melankolsk eller noe slikt. -Bare at det gir et mer seriøst og gjennomtenkt lydbilde enn typisk dance eller lignende...

Dette er blandt det beste jeg har sett fra deg så langt =)

Lenke til kommentar

Hvis man er ute etter naturlige farger, så kan jeg være enig i at det noe som skurrer med bilde 1. Men for meg så er det bilde nr. 1 som fenger mest. Får assoisasjoner til mange stilarter; noen meget gamle, noen nyere.

Kan også være enig at pluggen i kjeften blir litt sært. Men rød kjærlighet - det blir over the top. Hva med en politsk ukorrekt sigarett?

Tom

Lenke til kommentar

Her var det litt div. meninger.. og det er jo fint.. =)

Tror ikke det blir noe kjærlighet bildet (jeg har såklart gjort kjærlighet + knallblå himmel bilde tidligere engang).

Har bilder med hendene på headphonesa også.. men siden jeg skulle ha tekst på den innleverte oppgaven føltes det bedre å ha noen litt åpne flater der jeg kunne ha teksten min.. ble litt mye med hendene med på bildet + jeg glemte å få make up dama til å fikse neglelakk, så de ville ha ødelagt looken.

Carny, det er en composite ja =)

Street junkie, er faktisk usikker på om du er seriøs eller ironisk?

Tomsi; sært er bra..

sigar kunne funket. men det ville ikke blitt like glossy. sigarer er mere classy =) i mine øyne - ihvertfall.

her er flere versjoner, med flare, uten flare, med tekst og uten tekst;

www.cruelphotography.com/cdcover

Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke hva er engang :D

Så det er sikkert særtnok ja :)

En sigarillos ser ut som en sigarett, men den er brun som en sigar. Tobakken er vel en mellomting mellom sigarett og sigar ... Jeg røyker ikke, så jeg er ike helt oppdatert; men jeg observert en del damer som røyker sigarillos i fest sammenhenger. Istedet for sigar vil jeg tro :hmm:

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...