Cruentus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Skal flytte snart og jeg skal få internett trådløst fra husverten min men jeg har ikke trådløst nettverkskort i min stasjonere så er dette det jeg trenger får å få internett på den stasjonere ? Endret 1. desember 2008 av Cruentus Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du vil klare deg med den, ja. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Høres bra ut..Takk men søren jeg glemte å tilføre en viktig ting til. Er den stabil nok til å bruke f.eks spille online da? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 D-Link pleier å være greit. Mange som spiller online med w-lan, men det er mye mer som kan spille inn på stabiliteten. Hvor aksesspunktet/routeren står i fordhold til deg, hva slags materialer det er i vegger/gulv mellom deg og router etc. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Alternativt kan du bruke denne som har bedre antenne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14915 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 D-Link DWL-G132 AirPlus Extreme G 108 Mbps har søren ikke offisielle drivere til Vista 64-bit engang. Men fant uoffisielle drivere etter mye leting. så nå virker nettet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå