Digidice Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sattan den va nice, uff den pcn der drar nok det meste ja. Må si laptopper er kommet opp på et godt nivå, men tvile batteritiden er noe på det monsteret der. Husk og ta med bilbatteri Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Med doble skjermkort og fire prosessorkjerner, yter denne bærbare PCen bedre enn de fleste. Les mer Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var da ikke akkurat banebrytende specs på den der! Heller skuffende vil nå jeg si Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var da ikke akkurat banebrytende specs på den der! Heller skuffende vil nå jeg si Hva er det som er så skuffende med den da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var da ikke akkurat banebrytende specs på den der! Heller skuffende vil nå jeg si Hva er det som er så skuffende med den da? Skjermkortet. Skulle vært to stk 9800 MGTX i SLI . Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jepp kast bort 30 000 på en maskin som ikke er i nærheten av en stasjonær til knapt 9000kr og som ikke lar seg oppgraderes senere av alle ting. Endret 6. november 2008 av Avean Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Æææsj, trodde hw.no hadde testet den Vis jeg først skal bruke mye penger på en bærbar så blir det enten Voodoo Envy eller en macbook. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Designet ser jo også helt utdatert ut etter min mening. Design er jo en viktig del av Alienware konseptet, men dette ser ut som en gammel feit kontorlaptopp med et plastikklokk på toppen. De skuille frest hele kabinettet ut av matt sort aluminium i en organisk romskip form spørr du meg Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jepp kast bort 30 000 på en maskin som ikke er i nærheten av en stasjonær til knapt 9000kr og som ikke lar seg oppgraderes senere av alle ting. Hehe. Ja du sier noe der. Greit at du blir mobile, men det får jo være grenser da. Betaler da ikke 30000kr for en maskin som er en grei game pc'e... Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Etter en stund med spilling er det vel ikke bare stasjonære pc'er den erstatter men også stekovnen.. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 elsker alienware kabinettene men hor mye forskjeld er det på 3840 2 CF og 9800 gtx 2 SLI Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jepp kast bort 30 000 på en maskin som ikke er i nærheten av en stasjonær til knapt 9000kr og som ikke lar seg oppgraderes senere av alle ting. Hehe. Ja du sier noe der. Greit at du blir mobile, men det får jo være grenser da. Betaler da ikke 30000kr for en maskin som er en grei game pc'e... De færreste bærbare har jo i dag quadcore og CF eller SLI, så noe må man vel ofre for å få det siste. Bare prosessoren i seg selv koster like over 1000 dollar (da i fra Intel direkte). Man kan sikkert gå ned til en dual core og spare inn en del penger der. Men joda, det koster jo selvfølgelig noe ekstra p.g.a at det er Alienware. Endret 6. november 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du er snill når du sier "noe" ekstra Smirnoff Jeg synes dette grenser til det latterlige!!! Nå er jeg ikke helt oppdatert på bærbare gaming-maskiner, men er det ikke mulig å bygge seg et lite monster fra bunn av, slik som man kan med stasjonære? Skulle tro du kunne få noe ganske så rått for 30k hvis du skrudde litt selv. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hehe, jo. Personlig hadde jeg aldri dumpet penger i en Alienware-maskin, det koster mer enn det smaker for meg. Og jeg liker jo å skru alt selv, så det er en annen ting. Men for dem som liker bling og har mye penger, så joda. Værsågod. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg klarer ærlig talt ikke å forstå at noen kunne tenke seg å betale 30 k for en bærbar pc. Det er jo nettopp det de er, bærbare (supplement for stasjonære datamaskiner). Jeg for min egen del vil neppe betale mer enn 5 k for en laptop da bruksområdet vil være å farte rundt, ute som inne. Menmen, det er sikkert et marked for den 30 k laptopen der og.. for de som liker å ta seg opp forbrukslån ;p Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Helt ubrukelig maskin. Hva skal en med en diger kloss som uansett står nøyaktig på samme sted som den (langt bedre og billigere) stasjonære maskinen ville ha stått? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg klarer ærlig talt ikke å forstå at noen kunne tenke seg å betale 30 k for en bærbar pc. Det er jo nettopp det de er, bærbare (supplement for stasjonære datamaskiner).Jeg for min egen del vil neppe betale mer enn 5 k for en laptop da bruksområdet vil være å farte rundt, ute som inne. Menmen, det er sikkert et marked for den 30 k laptopen der og.. for de som liker å ta seg opp forbrukslån ;p Må huske at det finnes nok av rikinger i verden som ikke synes 30 000 kroner er så veldig mye for en bærbar PC . Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Må man også være dum for å være rik? Dette er jo i ordets rette forstand ikke en bærbar, men en liten stasjonær. Er man rik, så har da man muligheten til å brenne av mye mer på en bra ultraportabel og en særdeles hissig stasjonær. I pose og sekk med andre ord, uten å komme i nærheten av denne ubrukelige klumpen. Lenke til kommentar
havarbl Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) For dem som absolutt påstår at dette koster 30' vil jeg avmytifistere dette. Du får denne M17 med doble HD 3870 i Crossfire for rundt 12'nok Da får du en ytelse på 13055 i PCmark 06 Går du for versjonen med doble GF9800 GT i SLI må du ut med ca.20'nok Dette fordi denne versjonen av M17 ellers har mye mye mer "gadgets" som jeg kaller det. Med denne oppnår du en ytelse på 14000 i PCmark 06 Dvs nesten ingen forskjell fra versjonen med Crossfire. Du kan selvsagt plusse på masse ekstra "gadgets" for å få prisen mye høyere, men ser liksom ikke verdien i det. Noen som har kjøpt Alienware bærbar PC og har erfaringer med den? Tror jeg går for den med Crossfire, den blir på 12 256,-nok når jeg betaler med VISA på nett, med frakt. Og den knuser min stasjonære PC, med XFX GF8800GT,den fikk bare 9567 poeng i 3D mark 06. Endret 3. januar 2009 av havarbl Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du tror ikke muligens prisen har synki siden lanseringsdatoen for ca 2mnd siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå