Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali + Useriøse = Sant ?


Anbefalte innlegg

Har hatt ADSL fra tiscali 3-4uker nå... Men idag fikk jeg meg et sjokk. Fikk en regning fra tiscali på 2105kr...!!!!

Jeg bestilte deres minste adslpakke i februar, da det ikke kostet noe med etablering/installasjon og den første mnd skulle være gratis...

 

Hva f... er det som feiler de??? Dette kan jo overhodet ikke stemme...

Må vel prøve å ringe kundeservice i morra, men må vel vente flere timer i telefonkø... :evil:

 

Skulle avbestilt på flekken hvis de ikke hadde den F#¤%"!#¤ bidningstida.... Jeg kommer f... meg til å nekte å betale hvis de

kommer med noe f...skap.....

 

:grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samme skjedde med meg da jeg bestilte, men de ordnet opp med en gang. Jeg bare sa til de at det var kampanje da jeg bestilte og jeg skulle derfor ikke betale for etablering og første måneden. Og de ordnet det med en gang, ikke mer tull :)

 

Selvsagt er det utrolig irriterende å få schvære regninger i posten, men når det viser seg at du slipper å betale er det jo deilig (akkurat som å skalle hodet i vekken, det er deilig når du slutter :lol: )

 

Men forbered deg på ca 30-45 min med jazz-piano før du får snakke med noen...

Lenke til kommentar

Jeg bestilte også adsl fra Tiscali i slutten feb/begynnelsen av mars. Har ikke fått regninga enda, men dersom d samme skjer med meg da... Dersom d står at d er gratis etablering, da for d faen meg være d au. Fikk brev to dager etter at jeg hadde fått ADSL fra Tiscali om at d nå var tilgjengelig fra Tele2, liten nedtur d syns jeg, siden Tele2 ikke hadde bindingstid:(

Lenke til kommentar

Altså den musikken dem he på Tiscali sin support-telefon, må vere den verste som finns. Ikke bare er d grunsomt utrulig dårlig musikk, men du blir avbrutt hvert 15sek av en stemme som blir fantasisk så forbanna fantastisk irriterende i lengda at d ikke går ann. Dersom Tiscali skifter musikk så trur jeg at dei som faktisk gidder å vente dei timene d tar før dei kommer igjennom, ikke blir fullt så sinte:D Litt Springsteen hadde gjort seg:D

Lenke til kommentar

Takker for svar...

 

Ringte til Tiscali idag, kom faktisk igjennom på 5 min... :o

 

Det hadde visst blitt gjort en feil, som hun jeg snakka med skulle ordne oppi.

Får nå se om dette skjer, håper på det.

 

Men det er nå egentig merkelig at sånne feil skal skje i det hele tatt, syns Tiscali bør skjerpe seg grundig... :yes:

Lenke til kommentar
Har hatt ADSL fra tiscali 3-4uker nå... Men idag fikk jeg meg et sjokk. Fikk en regning fra tiscali på 2105kr...!!!!

Jeg bestilte deres minste adslpakke i februar, da det ikke kostet noe med etablering/installasjon og den første mnd skulle være gratis...

 

Hva f... er det som feiler de??? Dette kan jo overhodet ikke stemme...

Må vel prøve å ringe kundeservice i morra, men må vel vente flere timer i telefonkø... :evil:

 

Skulle avbestilt på flekken hvis de ikke hadde den F#¤%"!#¤ bidningstida.... Jeg kommer f... meg til å nekte å betale hvis de

kommer med noe f...skap.....

 

:grumpy:

 

Samme skjedde med meg, og det tok nesten 2 måneder å få ordnet opp i det, og mange timer i ventetid på supporttelefonen deres. E-mail nytter ikke for det svarer de ikke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...