TMB Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha, dro til Expert i dag. De hadde Arcade til 1599, så jeg sa jeg hadde sett i kundeavisa at de solgte for 999 inkl. Sega Superstar Tennis. Så måtte de sjekka kundeavisa, så så de at de måtte selge den til meg for 999. Så måtte de hente Tennis spillet fra hylla som egentlig koster 599 (de skjønte heller ikke hvorfor det sto DS). Og han som solgte til meg kunne ingenting om xbox. Han henta en elite, men rett før jeg skulle betale så kom en annen selger og så at det ikke var arcade xD Anyways, funker fett, men arcade disken står det at er "unreadable". ???? Den er jo helt ny. Ingen riper heller. Help? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dette er garantert et restesalg for å få ut de gamle maskinene for å gjøre klar for Jasper. Hva er Jasper? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 60gb vil også komme i salg snart. Kilde? Hadde passet utmerket, da jeg synes 20 GB er for lite og 120 GB litt for mye. Spesielt med tanke på prisene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 60gb vil også komme i salg snart. Kilde? Hadde passet utmerket, da jeg synes 20 GB er for lite og 120 GB litt for mye. Spesielt med tanke på prisene. Den har vært i salg i en god del uker allerede. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Harddisken for seg selv? I så fall hvor? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Dette var billig gitt, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe. Må også si at alt av ekstrautstyr til Xbox er latterlig dyrt. 120 GB harddisk til 1000 kroner, trådløs adaptert til 500 kroner osv. På Playstation 3 trenger man i hvert fall ikke en spesiell harddisk og kan bare sette inn hvilken som helst 2,5" harddisk. Tviler på at det blir kjøp på meg selv om det kan være høvelig når man skal spille med kompiser, liker nemlig ikke 360 kontrolleren og selve konsollen bråker unødvendig mye. Da lar man bare være å kjøpe noe ekstrautstyr. Ikke verre enn det. Man kan fremdele spille GTA4, Halo 3, Gears 2 osv online og offline uten noe ekstra. Skjønner ikke hvorfor alle er så opphengt i harddisk. Wii eiere ser ut til å klare seg fint de. Til dere som sier at det er like greit at X360 ikke har innebygget wifi siden da har man valget og det gjør konsollen billigere, til dere sier jeg TULLPREIK! Virker ikke nettkabelen? Hvorfor skulle jeg betale ekstra slik at andre får wifi? Ja, adapteren er kanskje dyr. Men ingen som tvinger noen til å kjøpe noe som helst. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha, dro til Expert i dag. De hadde Arcade til 1599, så jeg sa jeg hadde sett i kundeavisa at de solgte for 999 inkl. Sega Superstar Tennis. Så måtte de sjekka kundeavisa, så så de at de måtte selge den til meg for 999. Så måtte de hente Tennis spillet fra hylla som egentlig koster 599 (de skjønte heller ikke hvorfor det sto DS). Og han som solgte til meg kunne ingenting om xbox. Han henta en elite, men rett før jeg skulle betale så kom en annen selger og så at det ikke var arcade xD Anyways, funker fett, men arcade disken står det at er "unreadable". ???? Den er jo helt ny. Ingen riper heller. Help? Så synd, det kunne ha vært det røverkjøpet 999,- for Elite og Sega Superstar Tennis hadde vært noe :!: Hadde vært på grensen til "tyveri", verdier rett ut av vinduet for expert Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Harddisken for seg selv? I så fall hvor? 60gb harddisken er ikke i salg alene enda nei. Men de skal nå slippe denne Live starter packen som inneholder det under så da begynner de nok snart. Denne pakka kommer nok hit også. http://news.teamxbox.com/xbox/17990/Xbox-3...s-This-Weekend/ Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) vurdere å kjøpe den pakka fra elkjøp, men det vell akkurat samme konsolln som de med harddisk? er det noen forskjeller? lurer også på om det er den med jasper? når kommer den starter pakken til Norge? hva er eggentlig forskjellen fra expert og elkjøp? Endret 8. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
D.J Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da har jeg vært på expert å kjøpt med 360:) Er igjenn 3stk på expert majorstuen for den som lurer:) Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) God deal dette altså. Vet ikke om den memory upgraden fungerer enda, men om den gjør det og du får kjøpt 20 gb HDD til 100,-. Så går det glatt å kjøpe arcaden til 999. I blekka til Expert stod det at xbox 360 arcade var den perfekte julegaven, da vil jeg tro den skal ha samme prisen utover i desember. Endret 8. november 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da har jeg vært på expert å kjøpt med 360:) Er igjenn 3stk på expert majorstuen for den som lurer:) Fikk du med Sega Tennis? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 God deal dette altså. Vet ikke om den memory upgraden fungerer enda, men om den gjør det og du får kjøpt 20 gb HDD til 100,-. Så går det glatt å kjøpe arcaden til 999. I blekka til Expert stod det at xbox 360 arcade var den perfekte julegaven, da vil jeg tro den skal ha samme prisen utover i desember. Den funker, bestilte istad Og til han over: Ja, det følger med Sega Superstar Tennis på tilbudet Expert har nå. Om du ikke får det med, vis dem kundeavisa slik jeg gjorde Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 lurer på om jeg skal slå til her, eneste jeg trenger er en harddisk, trenger ikke mer enn 20gb, noen som vet sånn ca hvor mye en 20gb koster? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 MS har en kampanje så du får en for 20$. Lenke til kommentar
Milk_Crisis Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kjøper du en 20gb hdd, rett før man kan legge inn spill på den som er på 6.5 gb stykket, står det retard skrevet over hele panna di. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Kjøper du en 20gb hdd, rett før man kan legge inn spill på den som er på 6.5 gb stykket, står det retard skrevet over hele panna di. Når denne 20gb koster 100kr, ikke akkurat. Hva er poenget med å ha så mange spill installert samtidig ? Må likevel putte plata i drevet hver gang man skal skifte spill. Mye dummere å kjøpe en 120gb som koster 1000kr for dette vil jeg si. Endret 8. november 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 MS har en kampanje så du får en for 20$. Bare hvis han har en Arcade eller Core. Kjøper du en 20gb hdd, rett før man kan legge inn spill på den som er på 6.5 gb stykket, står det retard skrevet over hele panna di. Herregud, ikke alle er optatt av å legge spilla over på HDD. Dere bare whiner over at det bråker så mye hele tida, merker ikke noe "bråk" jeg. Er bedre å høre litt susing så du ihvertfall vet at det er liv i maskinen. Makan. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 360 bråker, men det ødelegger ikke spillingen om man får litt lyd fra anlegget. Trur nok ikke jeg kommer til å merke lyden når jeg sitter å spiller GeoW 2 Putte spillet på HDD mener jeg unødvendig. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 MS har en kampanje så du får en for 20$. hvor lenge varer denne kampanjen? tenkte å bestille en fra elkjøp litt kjipt om den kampanjen slutter idet jeg får 360en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå