Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker selv den med tråd, for da slipper du den bodykiten som er bak, men jeg synes tråd er litt forrige generasjon.

 

Helt enig, og når tråden hadde kommet til å ligge som en snubbletråd for de andre som bar her, så er nok trådløs det som er "elsk" her. Ønsker ikke at noen skal snubble i ledningen så 360en faller ned fra hylla :p

Lenke til kommentar
Jeg elsker selv den med tråd, for da slipper du den bodykiten som er bak

 

Det også. Den klumpen under på de trådløse er skikkelig irriterende. Den er litt i veien for hendene og batteriene gjør kontrolleren vesentlig tyngre. Deilig å slippe tenke på batterier,lading, signal som dette ut osv også.

Lenke til kommentar
Jeg elsker selv den med tråd, for da slipper du den bodykiten som er bak

 

Det også. Den klumpen under på de trådløse er skikkelig irriterende. Den er litt i veien for hendene og batteriene gjør kontrolleren vesentlig tyngre. Deilig å slippe tenke på batterier,lading, signal som dette ut osv også.

 

Der er jo PS3-kontrollen et stykke foran ;) Bluetooth så du slipper å tenke på signalet, veldig god batterilevetid (mellom hver opplading) og du kan enten ha en lett SIXAXIS, eller en litt tyngre DualShock3.

 

Jeg sjekka på expert.no, de hadde ingen 360 Arcade på lager her heller :(

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg sjekka på expert.no, de hadde ingen 360 Arcade på lager her heller :(

 

Betyr det at det ikke går ann og bestille på nett og hente i butikk?

 

Man MÅ jo bare ha når prisen er som den er:D

 

Hvis det er mulig å få tak i da?

Endret av D.J
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte på expert majorstua i dag! De er noen lurendreiere, for den pakka med sega tennis hadde de ikke inne, og de ville ikke gi meg sega tennis separat heller. :p Men siden xboxen kosta under tusenlappen og jeg skulle betale med tilgodelapp jeg egentlig hadde glemt jeg hadde ga jeg litt faen. Gratis xbox, dra driter mann i om det følger med et møkkaspill!

 

Jeg er herved det nyeste barnet i 360-familien, forbered dere på mye dumme spørsmål! :D

Lenke til kommentar
Jeg elsker selv den med tråd, for da slipper du den bodykiten som er bak

 

Det også. Den klumpen under på de trådløse er skikkelig irriterende. Den er litt i veien for hendene og batteriene gjør kontrolleren vesentlig tyngre. Deilig å slippe tenke på batterier,lading, signal som dette ut osv også.

 

Der er jo PS3-kontrollen et stykke foran ;) Bluetooth så du slipper å tenke på signalet, veldig god batterilevetid (mellom hver opplading) og du kan enten ha en lett SIXAXIS, eller en litt tyngre DualShock3.

 

Jeg sjekka på expert.no, de hadde ingen 360 Arcade på lager her heller :(

 

Hvorfor drar du inn PS3 hele tiden? Og etter hva jeg har hørt så var det mye mer problemer med at PS3 kontrollerne mistet signal. Dessuten så har jo ikke sixaxis rumble så man må jo kjøpe DS3 for å få det. Så den "lette" sixasis er jo ikke særlig aktuell da.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte på expert majorstua i dag! De er noen lurendreiere, for den pakka med sega tennis hadde de ikke inne, og de ville ikke gi meg sega tennis separat heller. :p Men siden xboxen kosta under tusenlappen og jeg skulle betale med tilgodelapp jeg egentlig hadde glemt jeg hadde ga jeg litt faen. Gratis xbox, dra driter mann i om det følger med et møkkaspill!

 

Jeg er herved det nyeste barnet i 360-familien, forbered dere på mye dumme spørsmål! :D

 

Er egentlig jævlig drøyt at de ikke ville gi deg det løst når de reklamerer for det i avisen sin. Sleipe disse butikkene.

Lenke til kommentar

 

Betyr det at det ikke går ann og bestille på nett og hente i butikk?

 

Man MÅ jo bare ha når prisen er som den er:D

 

Hvis det er mulig å få tak i da?

 

Jo det går selvsagt. Nettbutikken er hovedlageret deres. Hvis du bestiller derfra sender de til butikken din. De har fremdeles på lager. Og da får man nok sikkert med tennis spillet også siden det virker som de butikkene som har maskiner inne prøver å selge uten. Frekke som de er.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte på expert majorstua i dag! De er noen lurendreiere, for den pakka med sega tennis hadde de ikke inne, og de ville ikke gi meg sega tennis separat heller. :p Men siden xboxen kosta under tusenlappen og jeg skulle betale med tilgodelapp jeg egentlig hadde glemt jeg hadde ga jeg litt faen. Gratis xbox, dra driter mann i om det følger med et møkkaspill!

 

Jeg er herved det nyeste barnet i 360-familien, forbered dere på mye dumme spørsmål! :D

 

Er egentlig jævlig drøyt at de ikke ville gi deg det løst når de reklamerer for det i avisen sin. Sleipe disse butikkene.

 

Jeg er i utgangspunktet enig, og ville nok vanligvist tatt krangelen. Men har ikke så VELDIG lyst på det spillet.

Lenke til kommentar

Tror jeg bestiller en bare på herk. Til denne prisen kan den vel bare stå der.

 

Til dere som sier at det er like greit at X360 ikke har innebygget wifi siden da har man valget og det gjør konsollen billigere, til dere sier jeg TULLPREIK!

Til og med Nintendo DS og Sony PSP har innebygget WiFi, og jeg tror ikke det har all verdens å si på prisen. Skulle dette vært et ønske om valgfrihet fra MS sin side, så hadde de vel gjort det hele litt mer åpent, slik man kunne kjøpe hvilken som helst USB dongle til å komme se på trådløst nettverk. Dette vil selvsagt ikke MS gjøre. En kommer kun WiFi med MS sin egen adapter som er latterlig dyr!

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Dette var billig gitt, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe. Må også si at alt av ekstrautstyr til Xbox er latterlig dyrt. 120 GB harddisk til 1000 kroner, trådløs adaptert til 500 kroner osv. På Playstation 3 trenger man i hvert fall ikke en spesiell harddisk og kan bare sette inn hvilken som helst 2,5" harddisk. Tviler på at det blir kjøp på meg selv om det kan være høvelig når man skal spille med kompiser, liker nemlig ikke 360 kontrolleren og selve konsollen bråker unødvendig mye.

Lenke til kommentar
Jeg elsker selv den med tråd, for da slipper du den bodykiten som er bak

 

Det også. Den klumpen under på de trådløse er skikkelig irriterende. Den er litt i veien for hendene og batteriene gjør kontrolleren vesentlig tyngre. Deilig å slippe tenke på batterier,lading, signal som dette ut osv også.

 

Der er jo PS3-kontrollen et stykke foran ;) Bluetooth så du slipper å tenke på signalet, veldig god batterilevetid (mellom hver opplading) og du kan enten ha en lett SIXAXIS, eller en litt tyngre DualShock3.

 

Jeg sjekka på expert.no, de hadde ingen 360 Arcade på lager her heller :(

 

Hvorfor drar du inn PS3 hele tiden? Og etter hva jeg har hørt så var det mye mer problemer med at PS3 kontrollerne mistet signal. Dessuten så har jo ikke sixaxis rumble så man må jo kjøpe DS3 for å få det. Så den "lette" sixasis er jo ikke særlig aktuell da.

 

Sorry, var nok mest til sammenligning, passet vel kanskje ikke hær, nei :blush:

 

Rart ingen har fått 360en med NDS-spillet enda :!:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...