MagnarP Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Hmm, tenker på å kjøpe en Xbox snart, men er så usikker. Er arcade bra egentlig? Man må vel ha HDD for å spille de gamle xbox spilla? Jeg har den gamle xboxen da, men hadde jo vært fint å kunne spille alle på samma konsoll xD Kan jo evnt. kjøpe HDD senere, men kan man bare kjøpe 120GB? Og jeg skal sende den inn til X-Pec Mod så jeg får flasha den. Den har vel LiteOn (eller?), men men. Har også hørt at om an har flasha dvdrommen, så kan man spille gamle spill uten HDD. Stemmer dette? Holder 512MB minnekoret til "vanlig bruk", altså saving og nedlasting av noen demoer? Takker for alle svar! Trenger harddisk for xbox 1 spill ja. Men det er ikke så altfor mange som virker likevel. Kanskje rundt 25%. Harddisker kommer i 20gb og 120gb. 60gb vil også komme i salg snart. Minnekortet holder lenge til spill saves og et par live arcade spill også. Men det er 256mb, ikke 512. Jeg kan love deg at du vil bli overrasket over hvor mye man får gjort med minnekortet. Harddisk er absolutt ikke nødvendig. Men hvis det blir det, så er det jo bare å kjøpe en av de. Det du har hørt om flasha dvd og gamle spill stemmer ikke. Må ha harddisk for det uansett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm, tenker på å kjøpe en Xbox snart, men er så usikker. Er arcade bra egentlig? Man må vel ha HDD for å spille de gamle xbox spilla? Jeg har den gamle xboxen da, men hadde jo vært fint å kunne spille alle på samma konsoll xD Kan jo evnt. kjøpe HDD senere, men kan man bare kjøpe 120GB? Og jeg skal sende den inn til X-Pec Mod så jeg får flasha den. Den har vel LiteOn (eller?), men men. Har også hørt at om an har flasha dvdrommen, så kan man spille gamle spill uten HDD. Stemmer dette? Holder 512MB minnekoret til "vanlig bruk", altså saving og nedlasting av noen demoer? Takker for alle svar! Trenger harddisk for xbox 1 spill ja. Men det er ikke så altfor mange som virker likevel. Kanskje rundt 25%. Harddisker kommer i 20gb og 120gb. 60gb vil også komme i salg snart. Minnekortet holder lenge til spill saves og et par live arcade spill også. Men det er 256mb, ikke 512. Jeg kan love deg at du vil bli overrasket over hvor mye man får gjort med minnekortet. Harddisk er absolutt ikke nødvendig. Men hvis det blir det, så er det jo bare å kjøpe en av de. Det du har hørt om flasha dvd og gamle spill stemmer ikke. Må ha harddisk for det uansett. Tusen takk for svar ;-) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 finns mindre en 120 GB, ja. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg lurer også på om jeg kanskje skal skaffe meg en, men en kopis trodde ikke det gikk å bruharddisk på Arcade, men det går vel det? Er Arcade noe dårligere enn de andre 360ene? Forskjellen på Elkjøp sin og Expert sin er vel at det følger med ett NDS-spill med Expert sin (Kundeavisen jeg fikk i posten) Jeg lurer også på å kjøpe ny flatskjerm, men det blir nok enten eller. Er usikker på hvilke alternativ jeg skal gå for, eller om jeg i det heletatt skal gå for noe Noen som har noen råd? Jeg er usikker på hvilke spill jeg hadde kommet til å kjøpe hvis jeg hadde kjøpt 360, men det er nok ikke noe problem. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 finns mindre en 120 GB, ja. Vet du hvor mye disse ligger på, ca? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har MS kampanjen på 20GB for 100kr enda? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har MS kampanjen på 20GB for 100kr enda? O_O serr? =O Lenke til kommentar
preppy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Forskjellen på Elkjøp sin og Expert sin er vel at det følger med ett NDS-spill med Expert sin (Kundeavisen jeg fikk i posten) følger det med nintendo ds spill med xboxen? rart jeg ikke fikk noe da... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Forskjellen på Elkjøp sin og Expert sin er vel at det følger med ett NDS-spill med Expert sin (Kundeavisen jeg fikk i posten) følger det med nintendo ds spill med xboxen? rart jeg ikke fikk noe da... Hehe...Expert har ofte bilde av spill til en annen konsoll enn den de reklamerer for: NDS-spill til 360, 360-spill til PS3 :!: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 O_O serr? =O Jeg mener jeg har lest det et sted, men da jeg har HD alt får jeg ikke kjøpt det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Forskjellen på Elkjøp sin og Expert sin er vel at det følger med ett NDS-spill med Expert sin (Kundeavisen jeg fikk i posten) følger det med nintendo ds spill med xboxen? rart jeg ikke fikk noe da... Det står det i kundeavisa Lenke til kommentar
preppy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kanskje det bare er i butikk da... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 O_O serr? =O Jeg mener jeg har lest det et sted, men da jeg har HD alt får jeg ikke kjøpt det. Ja, her står det søren meg! http://www.google.no/url?sa=t&source=w...0VX9U0eWxoSO0bA Betyr det at om jeg kjøper en arcade i morra, så kan jeg skrive inn serialnumra etc og bestille en 20gb harddisk for $20??? det er jo sykt billig. Det står at tilbudet er i sammenheng med den nye updaten, så det må jo gå ann enda, updaten kommer jo ikke før 19 nov Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ser ut som det kommer til å funke, ja. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 må man levere inn 256 minnekortet hvis man skal ha 512 kortet gratis? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så digg. Da blir det nok arcade på meg i morra, tenker jeg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg lurer også på om jeg kanskje skal skaffe meg en, men en kopis trodde ikke det gikk å bruharddisk på Arcade, men det går vel det? Er Arcade noe dårligere enn de andre 360ene? Forskjellen på Elkjøp sin og Expert sin er vel at det følger med ett NDS-spill med Expert sin (Kundeavisen jeg fikk i posten) Jeg lurer også på å kjøpe ny flatskjerm, men det blir nok enten eller. Er usikker på hvilke alternativ jeg skal gå for, eller om jeg i det heletatt skal gå for noe Noen som har noen råd? Jeg er usikker på hvilke spill jeg hadde kommet til å kjøpe hvis jeg hadde kjøpt 360, men det er nok ikke noe problem. Ingen som har noen råd eller tips? Jeg klarer ikke å bestemme meg Endret 7. november 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
preppy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 tror det er litt touchy subject... de på lyd og bilde delen av forumet har i hvert fall peil på sånt. men tror w4500 skal være noe av det beste nå, så ta en titt på den. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 tror det er litt touchy subject... de på lyd og bilde delen av forumet har i hvert fall peil på sånt. men tror w4500 skal være noe av det beste nå, så ta en titt på den. Spørsmålet er ikke hvilken flatskjerm, men om jeg bør skaffe meg flatskjerm, 360, eller ingen av delene Jeg vet at det kanskje ikke passer å ta det opp her, men dere har vel kankje erfaringer, eller råd? Det er en stor prisforskjell der da, 999 for 360, 3795 for 32" flatskjerm (Sorry, kanskje litt off topic) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå