balder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den nye har HDMI, så du får kanskje bedre bilde hvis du har HDTV. Denne trådløse kontrolleren, er den mindre enn den gammel kontrolleren? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den nye har HDMI, så du får kanskje bedre bilde hvis du har HDTV. Denne trådløse kontrolleren, er den mindre enn den gammel kontrolleren? Nope, same old. Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den nye har HDMI, så du får kanskje bedre bilde hvis du har HDTV. Denne trådløse kontrolleren, er den mindre enn den gammel kontrolleren? Nope, same old. Støyen da? Er den mindre? Så fordelen er bare HDMI? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kanskje mindre støy, men den meste støyen forsvinner vel sikkert 19. nov. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kanskje mindre støy, men den meste støyen forsvinner vel sikkert 19. nov. Ikke for de med tanken at de skal bare bruke 1k. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis du bare skal bruke 1000, så får du bare HDMI tror jeg. Men han har HDD fra før av, så det blir jo mindre bråk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sant det. Har en Premium/Pro med 20GB, men det er egentlig bare 13GB som de fleste vet. Noen GB må man ha klare til en viktig demo eller beta kommer, så blir vel bare 1 spill om gangen eller 2 om vi er litt heldige Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Denne ske kjøpes, sammen med en harddisk! GOW2 Here i Come. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Denne ske kjøpes, sammen med en harddisk! GOW2 Here i Come. GOW er God of War GeOW er Gears of war Btw, snakker du om 120 GB harddisk? Vet du/noen andre hvor man kan skaffe dette til litt billigere enn tusenlappen? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Haha, åja. Ja, var iallefall Gears of war jeg mente. 995,- Fant en annen. 778,- Endret 7. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kan jo vere greitt med ein eksta XBOX360 da og så må eg jo betale ca500 for ein trådløskontroller til. Kva er nytt på det nye som skal komme til XBOX360? Eg har ikkje fått desse 3 røde lampene enda. Er det nokon av dei gamle XBOX360 som slipper dette problemet? Vis eg ein gong får desse 3 lampene og eg har modifisert den. Får eg ordnet det på garantien alikevell da det er ein kjent feil inne hops Microsoft? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Yay, 5 kroner å spare Fant en annen. 778,- Oh snap! Erfaring fra den siden? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja. Erfaringen min er at prisen i den rød ruta står EKSLUSIV merverdiavgift, og at den koster rundt tusenlappen der også. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Aldri handlet på internettbutikken før, faktisk. Men har vært innom Papyrus i bogstadveien. Og ja, det er en seriøs butikk. Haha, derja. 973,- inkl mva. ^^ Endret 7. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
zyph Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Kjøpte Xbox 360 + Fallout 3 på Expert til den nette sum av 1.548,- :-) Ikke forstyrr - nå skal det spilles! Endret 7. november 2008 av zyph Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja. Erfaringen min er at prisen i den rød ruta står EKSLUSIV merverdiavgift, og at den koster rundt tusenlappen der også. Hahaha we got owned. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Eg har den første Xbox360 som kom ut, men eg lurte på å kjøpe denne pakken som Elkjøp har til 979,- + frakt = 95 for å få ein trådløs kontroller til. Er det lurt? Har den andre fordeler den nye iforhold til den gamle? Den gamle har hardisk og er modifisert. Lurere å kjøpe hos Expert å velge send til nærmeste butikk å hente der for da blir det ingen porto. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hoppet på vognen, la inn en bestilling på Arcade og Gears of War etter å ha lest anmeldelsen av spillet på Gamer.no. Dette må bare prøves, men det dyreste spillet jeg noen gang har kjøpt 1500 kr. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hmm, tenker på å kjøpe en Xbox snart, men er så usikker. Er arcade bra egentlig? Man må vel ha HDD for å spille de gamle xbox spilla? Jeg har den gamle xboxen da, men hadde jo vært fint å kunne spille alle på samma konsoll xD Kan jo evnt. kjøpe HDD senere, men kan man bare kjøpe 120GB? Og jeg skal sende den inn til X-Pec Mod så jeg får flasha den. Den har vel LiteOn (eller?), men men. Har også hørt at om an har flasha dvdrommen, så kan man spille gamle spill uten HDD. Stemmer dette? Holder 512MB minnekoret til "vanlig bruk", altså saving og nedlasting av noen demoer? Takker for alle svar! Endret 7. november 2008 av timb Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 saving og arcade spill vill jeg tro det holder det til, demoer har vell størrelse fra 500mb til noen gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå