balder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mine 5 arcadespill var også i eget cover. Har ikkje oppnet coveret til tennisspillet. Ligger det inne i det? Det synnes eg er rart da det er bilde av eit cover med desse 5 live spillene og eit cover med tennisspillet. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Så arcaden kan ikke spille xbox spill fra disc? Endret 25. november 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har ikkje oppnet coveret til tennisspillet. Ligger det inne i det? Det synnes eg er rart da det er bilde av eit cover med desse 5 live spillene og eit cover med tennisspillet. De 5 spillene lå i et eget cover, ikke sammen med Tennis spillet. Så arcaden kan ikke spille xbox spill fra disc? Arcaden kan spille av spill fra disc, jo. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Så arcaden kan ikke spille xbox spill fra disc? Hmm, er faktisk ikke sikker, tror jeg har hørt at det ikke går ann å spille av Xbox(the original) spill fra disc på Arcade.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er bare hvis du ikke har HDD. Arcade kan spille Xbox1 spill hvis du har HDD, men ikke uten. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ah, ok, da er jeg safe, flott. Tenkte å investere 100 kr +- i halo 2, er vel en rimelig fet online del om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ah, ok, da er jeg safe, flott. Tenkte å investere 100 kr +- i halo 2, er vel en rimelig fet online del om jeg ikke tar feil? Hmm, ja har hørt det men hvorfor ikke halo 3 der folk faktisk er aktiv? (selvom jeg ikke liker spillet i det heletatt) Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Vet egentlig ikke, liker bare å se på de red vs. blue filmene på marketplace, er vel fra halo 2(?) Iallfall, hørt så mye bad om halo3, jeg er langt i fra noe halo veteran, så har ikke noe krav til spillene i det hele tatt, så kanskje jeg blir fornøyd uansett? Cyber-über offtopic: http://www.youtube.com/watch?v=_tnDyUQdhyw Måtte bare deles, lol! Endret 25. november 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 I min Arcade pakke lå også de fem XBLA spillene i samme cover som Sega Superstar Tennis spillet. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg fikk ikke noe som helst cover. Står bare utenpå esken at den inkluderer 5 spill, men ingen cover inni... :/ Skal det være sånn? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skulle vel egentlig ha vært med et cover, TROR jeg. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det SKAL være med cover ja. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hm, rart... Men whatever, de arcade spillene suger vel nazist? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ser det er mange meninger om hva som følger med av spill her. Dette er riktig: Kjøper du den gamle Arcade-versjonen uten Sega Tennis får du med de 5 arcadespillene med eget cover. Kjøper du den nye versjonen med Sega Tennis, så ligger platen med arcadespillene inne i coveret til Sega-spillet. Her følger det altså ikke med et eget cover for arcade-platen. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er ikke noe hardware forskjell på den "nye" og "gamle" versjonen right? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hm, rart... Men whatever, de arcade spillene suger vel nazist? Tja, Uno og Pac-man har begge sin sjarm. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Er ikke noe hardware forskjell på den "nye" og "gamle" versjonen right? Nei, ingen forskjell. Den "nye" versjonen med Sega Tennis er faktisk bare en ompakket gammel versjon. Microsoft har limt på ny forside på esken med bilde av både Arcade-spillene og Sega Tennis. Og plukket ut arcadespillplaten, puttet den inn i coveret til Sega Tennis og så forseglet Sega Tennis med plast. Det lille runde gjennomsiktige klistremerket/forseglingen som var på gamle versjon er skjært opp og etter ompakkingen har MS klistret på et litt større rundt klistremerke/forsegling oppå det som ble åpnet. Endret 26. november 2008 av jobra1 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Spurte en gang tidligere men pga lite spons spør jeg igjen:Noen som kjøpte Arcade til 979,- på Elkjop.no som har fått den levert enda? Har en ulevert fra Elkjøp, ja. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Spurte en gang tidligere men pga lite spons spør jeg igjen:Noen som kjøpte Arcade til 979,- på Elkjop.no som har fått den levert enda? Har en ulevert fra Elkjøp, ja. Merkelig så trege de er. På Elkjøp Lørenskog hadde de store stabler med Arcade. Til kr 1495,- da Rart de ikke kan sende ut til folk som har bestillt når de har såpass mange på lager i butikkene... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da er jeg kommet fra Expert med en ny Xbox arcade til 999. Trondheim - sluppen (eller hva det heter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå