TMB Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bra den nye Åsane-butikken til Expert åpnet såpass tidlig, klarte å true med meg 2 kompiser som rakk være med før de skulle på jobb. Dermed fikk jeg 3 stk Arcader! Men det var hinsides mye med folk! Totalt kaos! Må ha vært flere hundre meter med kø til slutt. Så ikke ut som de hadde så veldig mange Arcader til salgs, men kanskje de hadde mer bak på lager? Noen andre som var der og fikk seg en billig Arcade? Hva skal du med 3 stk? o_O Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva skal du med 3 stk? o_O Har stor familie. Blir fine julegaver. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Så snill du er. Har jeg forresten nevnt at jeg har vært en snill gutt i år? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Så snill du er. Har jeg forresten nevnt at jeg har vært en snill gutt i år? Jeg synes jeg så julenissen foran meg i køen, kanskje han legger noe fint til deg under juletreet? Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 e xbox'en bare på tilbud på nette eller i butikken også? funke det å gå til elkjøp å få den billigere nu å? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tipper de er passe så utsolgt du... Men GameStop har et tilbud hvor du leverer inn en PS2 og noen spill. Da får du en Arcade til 399,- Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 men du kan vel bare betale den der å da å vente på at den kommer inn kan du ikkje det. gjorde nu det me tv'en på elkjøp. så om det går ann å kjøpe xbox'en på en butikk så e det jo bare dra til elkjøp å kjøpe den der Lenke til kommentar
Nilladilla Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bra den nye Åsane-butikken til Expert åpnet såpass tidlig, klarte å true med meg 2 kompiser som rakk være med før de skulle på jobb. Dermed fikk jeg 3 stk Arcader! Men det var hinsides mye med folk! Totalt kaos! Må ha vært flere hundre meter med kø til slutt. Så ikke ut som de hadde så veldig mange Arcader til salgs, men kanskje de hadde mer bak på lager? Noen andre som var der og fikk seg en billig Arcade? Hadde tenkt dit, men regnet med et evig stress. Hvilke gameing-tilbud hadde de, utenom PS2 til 10kr? Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 http://www.expert.no/product/ProductInStoc...tifier=Q2A00019 Står nu at konsollen (999kr bundelen) finnes på lager i noen av butikkene i hvert fall. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Flott for de som har en av de butikkene i nærheten. Ikke fullt så flott for oss som ikke har Lenke til kommentar
M34OP Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Var akkurat ute å kjøpte arcade til 999 hos expert i Molde. De hadde vel 2 igjen da jeg gikk.... Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Brukte tilbudet til EB games der du leverte inn PS2 m/5 spill og en betaling på 999,- for Pro versjonen. Prøvde først på en butikk, men da gikk det ikke fordi personen i skranken, mente dvd-drevet var på vei mot sin sikre død pga en eller annen lyd. Heldigvis gikk det greit på den andre butikken;)... PS. De tester maskinene ordentlig, ivertfall her i Bergen;)! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Brukte tilbudet til EB games der du leverte inn PS2 m/5 spill og en betaling på 999,- for Pro versjonen. Prøvde først på en butikk, men da gikk det ikke fordi personen i skranken, mente dvd-drevet var på vei mot sin sikre død pga en eller annen lyd. Heldigvis gikk det greit på den andre butikken;)... PS. De tester maskinene ordentlig, ivertfall her i Bergen;)! hehe det gjør de ikke i kristiansad.. leverte inn en ps2 uten garanti klistermerke og med dvd drevet så død som det kan bli + at den manglet laseren.. hehe xD Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Shappe i Trondheim som har lagt inn bestilling på arcade, jeg har lagt av en, så da blir det xbox og ps3 i hylla Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Shappe i Trondheim som har lagt inn bestilling på arcade, jeg har lagt av en, så da blir det xbox og ps3 i hylla blei det 999kr for den? å kor ligg butikken Endret 22. november 2008 av PresuDo Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Shappe i Trondheim som har lagt inn bestilling på arcade, jeg har lagt av en, så da blir det xbox og ps3 i hylla blei det 999kr for den? å kor ligg butikken Ja det bli 999,- som det står i den reklame avisa. Det er ei shappe på "sluppen veien" eller hva det heter. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 gidde ikkje dra dit. da blir det en pro til 1900 på elkjøp Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå har jeg holdt av en xbox 360 arcade med sega supersports tennis fra expert. Det var ¨på forus, de fikk 10 nye inn på tirsdag, onsdag og/eller torsdag. Minus den jeg har holdt av. Så løp å kjøp! Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) kjøpte mæ en pro en i dag. kor den live silver koden står henne? fant ut Endret 22. november 2008 av PresuDo Lenke til kommentar
Oook Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hvor lang er ledningen til headsettet som følger med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå