Kaare_Jay Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som vet om det er mulig å få xboxen til den samme prisen, enten en annen plass, eller om Elkjøp/Lefdal kommer til og få inn et nytt parti? Lurer på det samme selv. Vært og sjekka Elkjøp, Lefdal og Expert i Sandvika og ingen som har 360. Spurt vær dag siden mandag men aner ikke når de skal få inn nye. Spaceworld selger premium til 2398 kr men har ikke lyst til å gå ut med en slik pris. Noen som vet om andre lefdal, elkjøp, expert i stor oslo som har 360'er inne? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Elkjøp har prisgaranti. Ta med annonseavisen fra Expert til dem. Hvis de ikke har på lager, kan du be de holde av til samme pris. Ganske sikker på at det skal gå. Men jeg tror at det er forskjell på dyre og billige kabler, men med mindre man er HELT audiofil, vil man ikke legge merke til forskjellen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Faen! xbox er utsolgt overalt, så er det bursdagen min å greier i dag ;| hadde gledet meg så mye til fable 2. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 elkjøp hadde fått inn Elite idag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Faen! xbox er utsolgt overalt, så er det bursdagen min å greier i dag ;| hadde gledet meg så mye til fable 2. Gratulerer med dagen i det minste Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tusen takka, Mala:) Men jeg er glad som faen for kjøpte nettop xbox,gta OG Fable 2 på stovner Noen starter tips? Aldri hatt noen form for konsoll før! (hvis ikke pc er en konsoll) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ikkje flytt på boksen mins du har spill inni, plassert den luftig og fritt. Legg klar hørselsvern om du er var mot støy Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Må jeg bruke noen cder eller er det plug n' play? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bare å starte å spille Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Nvm, strålende fornøyd med min nye 360! Endret 13. november 2008 av Bobbylove Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Sjekk på kabelen om den står på hd eller sd. Det er en liten switch på den grå klossen som du stikker inn i xbox'n. Sette den på sd så er det større sjanse for at det funker. Men få den over på HD igjen så fort som mulig om du kan for bildekvaliteten er som natt og dag. Mvh Oddbjørn Ok spørsmålet ovenfor er endret og da virker min post ganske dum ... Den var ikke dum ... Endret 13. november 2008 av mbiof Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) http://www.expert.no/Product/productinstoc...tifier=Q2A00019 Internett-pris. Hva vil det si i forhold til prisen i butikk når det står at de har den på lager i butikken? Edit: Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker. Right... Jeg får vel bare gå i butikken og spørre hva de skal ha for den da. Endret 13. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg tok tbanen til sentrum og kjøpte nettopp xbox360 arcade, men jeg har ingen tv ... :o( Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg tok tbanen til sentrum og kjøpte nettopp xbox360 arcade, men jeg har ingen tv ... :o( selveid er velleid heter det vell BTW: noen som vet når elkjøp får inn flere arcade? Endret 13. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Sjekk på kabelen om den står på hd eller sd. Det er en liten switch på den grå klossen som du stikker inn i xbox'n. Sette den på sd så er det større sjanse for at det funker. Men få den over på HD igjen så fort som mulig om du kan for bildekvaliteten er som natt og dag.Mvh Oddbjørn Ok spørsmålet ovenfor er endret og da virker min post ganske dum ... Den var ikke dum ... Egentlig ikke. Min TV står det HD klar på, men fant ingen Ingang til de 3 HD kablene? Takk for svar uansett hvertfall ;> Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis du bare har 3 plugger i enden av kabelen kan du se langt etter HD. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis du bare har 3 plugger i enden av kabelen kan du se langt etter HD. Du får hd bilde med komponent Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Der er det flere enn 3 plugger Edit: kanskje jeg misforsto litt, og at han mente 3 bilde-kabler i tillegg til de to lyd-kablene. Endret 13. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Der de 3 vanlige inngangene er, der er det bare de tre. Kan de 2 andre være et annet sted? btw, Hvor krise er det at jeg konstant kommer borti B i byer hvor jeg da bruker AOE spell? Endret 13. november 2008 av Bobbylove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå