Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.

MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle bare mangle at xboxen har blitt så billig, er ikke maskinen snart 3 år gammel?

Har vel ikke så mye med alder å gjøre, det er vel bare slik at XBox 360 sliter mot PlayStation 3 og Nintendo Wii ellers hadde vi ALDRI sett slike priser allerede nå!

Lenke til kommentar
Det selges altfor altfor altfor mange Wiier.

Wii har jo grafikk som Xbox 1. Skjønner ikke hvorfor folk kjøper den :p

Har prøvd Wii før, IMO helt rævva å spille på den med de kontrollene

Vel, noe må ihvertfall Ninendo ha gjort riktig til tross for at det ikke faller like mye i smak her på XBox forumet som ellers.

Faktisk er jeg selv mer fan av både Nintendo Wii og PS3 men på grunn av prisen bestemte jeg meg for å bestille en 360 men nå var den jo utsolgt :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Har aldri testa Wii, vet ikke helt om jeg har lyst heller. :p

du går ikke glipp av noe for og si det sånn..

det er morro første uken, men så...meh

Lenke til kommentar
Det er jeg fullstendig enig i Alinoe, men føler også at de fleste som har Wii har også en konsoll til, gjerne PS3 eller x360. :)

Klarer ikke helt å se meg enig i dette, da wii har solgt så latterlig mye mer enn de to andre. Det følger logisk at mange har den som eneste konsoll.

Lenke til kommentar
Det er jeg fullstendig enig i Alinoe, men føler også at de fleste som har Wii har også en konsoll til, gjerne PS3 eller x360. :)

Klarer ikke helt å se meg enig i dette, da wii har solgt så latterlig mye mer enn de to andre. Det følger logisk at mange har den som eneste konsoll.

Jeh, your right. Jeg har f.eks. bare Wii. Den er jo helt grei. En del gode spill, men det er bare Nintendo som lager skikkelige spill.. De eneste spillene jeg egentlig har spilt på Wii er vel Twilight Princess, Wii Sports, Litt Excite Truck, Mye mye Guitar Hero, veldig veldig mye Brawl.. Og en del Fifa 08.

Det ble litt flere enn jeg hadde tenkt.. Men Wii'en er helt grei. God familie konsoll, få skikkelige skytespill, men Conduited (Eller noe sånt) kommer jo snart, og det støtter Wii Talk og Wii Motion Plus. Og Animal Crossing ser jo bra ut.

Men Wii's internett suger ganske kraftig. Skulle spille mot en som bor 500 meter unna meg på Brawl, og det lagget så mye at vi ikke kunne spille.

Men tror jeg skal skaffe meg en XBox Arcade.

Men jeg lurer på noe. Hvorfor bør jeg heller betale 1000 (?) (Eller 500) kroner mer for Premium versjonen?

Og trenger jeg Live Gold for å spille online, eller bare for å laste ned demoer og sånt?

Lenke til kommentar

Du trenger live gold for å spille online, men ikke for å laste ned demoer og sånn. Hvis du får arcade pakka til 1000 spenn er den helt klart det beste kjøpet. Så på expert.no i dag at nå averterte de med arcade til 1700 og premium til 2100, da hadde jeg helt klart gått for premium.

Lenke til kommentar

Eh, dere som disser Wii. Har selv den, og den har noen (holdt på å skrive mange, noe som hadde vært å lyve) gode spill, og en nyskapende kontroll. Grafikk er ikke alltid det viktigste.

Det var ikke pga grafikk jeg kjøpte en 360 også, men pga spillene.. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...