Alinoe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk med 30 dager fri gold. Tror det er et tilbud når man signer opp fir silver, har ikke noe med konsollen å gjøre. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 e det bare live tingen og hdd som er forskjell? så det lønner seg å kjøpe arcade og en hdd på 120gb? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg fikk med 30 dager fri gold. Tror det er et tilbud når man signer opp fir silver, har ikke noe med konsollen å gjøre. Stemmer. Kris sier litt mye rart i denne tråden nå. Som, Premium har ikke WiFi den heller. Det må kjøpes utenom til rundt 700kr. Men arcadene er over ett år gammel (produsert november 07), en premium er ca en måned gammel (ca. september/november 08). Arcade er ikke noe eldre enn de andre. Faktisk større sjanse for å få en nyere maskin hvis man velger arcade fordi de selger raskere enn vanlig og Elite pakken. Endret 11. november 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har du en måte jeg kan sjekke produksjonstidspunkt? Har en brand new arcade, så kan jo sjekke. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk med 30 dager fri gold. Jeg trodde at dette bildet var riktig, men det er kanskje feil? Eller har premiun en måned første gang du signer opp på live og en måned etter det igjen. Altså to måneder gratis? Arcade er ikke noe eldre enn de andre. Faktisk større sjanse for å få en nyere maskin hvis man velger arcade fordi de selger raskere enn vanlig og Elite pakken. Den arcaden broren min kjøpte var produsert november 07, altså ett år gammel. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk med 30 dager fri gold. Jeg trodde at dette bildet var riktig, men det er kanskje feil? Eller har premiun en måned første gang du signer opp på live og en måned etter det igjen. Altså to måneder gratis? Arcade er ikke noe eldre enn de andre. Faktisk større sjanse for å få en nyere maskin hvis man velger arcade fordi de selger raskere enn vanlig og Elite pakken. Den arcaden broren min kjøpte var produsert november 07, altså ett år gammel. Det bildet er litt utdatert. Er kommet nye bundler nå. Broren din fikk en litt eldre arcade da, uten Sega tennis tenker jeg? Dagens arcade bundel ser slik ut. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) bare for å få det klart er denne produsert i høst? Hvordan kan man sjekke det isåfall? Endret 11. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk også en uten sega superstars. Skal sies at jeg gir faen, men hva er egentlig forskjellen. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 bare for å få det klart er denne produsert i høst? Ja. De eskene har lot nummer fra 0836 noe som er de nyeste. Uansett ingen vesentlig forskjell på denne og en arcade som ble laget i fjor f.eks. Samme falcon chipsettet i dem. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk også en uten sega superstars. Skal sies at jeg gir faen, men hva er egentlig forskjellen. Egentlig Ingenting. Bortsett fra at tennis spillet er inkludert i pakken selvsagt, noe det ikke var på den forrige. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 siden det kommer ny oppdatering den 19 som gjør at du kan lagre spill på en hdd som dennehttp://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:1641308%3bc:36197%3br:pg er det ikke mulig å lagre spill på hdd nu? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 siden det kommer ny oppdatering den 19 som gjør at du kan lagre spill på en hdd som dennehttp://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:1641308%3bc:36197%3br:pg er det ikke mulig å lagre spill på hdd nu? Det er snakk om installering fra den 19. Altså installering av hele spillet til harddisk slik som på PC. Hvis du tenker på lagring i spillene så trenger du ikke harddisk for det. Det kan man gjøre på minnekortet som følger med. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har jeg forstått det riktig: pro'en har 60gb, headset, nettverks kabel, standard/hd kabel mens arcade e helt likens bare uten headset, nettverks kabel og hd kabel. men om man kjøpe en 120gb disk og headset så betale man ca like mye. så egentlig blir det ikkje et så alt for godt tilbud Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har jeg forstått det riktig: pro'en har 60gb, headset, nettverks kabel, standard/hd kabel mens arcade e helt likens bare uten headset, nettverks kabel og hd kabel. men om man kjøpe en 120gb disk og headset så betale man ca like mye. så egentlig blir det ikkje et så alt for godt tilbud Det blir er godt tilbud. De fleste har vel en nettverkskabel, det følger med 1 spill, og man kan få en 20GB harddisk for 100 kr om man kjøper arcade. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har jeg forstått det riktig: pro'en har 60gb, headset, nettverks kabel, standard/hd kabel mens arcade e helt likens bare uten headset, nettverks kabel og hd kabel. men om man kjøpe en 120gb disk og headset så betale man ca like mye. så egentlig blir det ikkje et så alt for godt tilbud Arcade følger ikke med hd kabel. Bare standard. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 bare for å få det klart er denne produsert i høst? Ja. De eskene har lot nummer fra 0836 noe som er de nyeste. Uansett ingen vesentlig forskjell på denne og en arcade som ble laget i fjor f.eks. Samme falcon chipsettet i dem. er det HDMI på denne? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 er det HDMI på denne? Jepp! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 er det HDMI på denne? Jepp! nice! tror jeg kommer til å kjøpe en slik da sånn jeg har 2 xboxer.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skjønner ikke hvordan man kan selge en XBox 360 til denne prisen inkludert spill. En konsoll koster jo 500 kr og siden det er med minnekort og spill betaler man under 500 kr for konsollen, det er jo sykt. Men jeg lurer på noe, har ikke fulgt med i timen og lurer på hvor mange versjoner det er av XBox 360 og hva forskjellen er på de. Har hørt navn som Premium og Elite men vet ikke helt hva som er best eller om det finnes flere versjoner... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Min nye arcade, ikke sega superstars bundle, har lot nr 0826. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå