Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) langtongting må ha røyka sokka sine, PS3 sin XMB er bedre en 360 din dash? PS3 sin er så uhyre uoversiktlig. jeg har begge maskinene og hvis jeg skal høre på musikk, bilder eller film holder jeg meg langt unna PS3 sitt brukergrensesnitt. uansett så er NXE milevis forran begge disse. dessuten har 360 lik features enn hva PS3 har, når det gjelder film osv. de har egentlig det samme, bare den ene har ett mer rotete brukergrensesnitt Endret 11. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 - De sier Live er bra. Det betyr ingenting for meg, da jeg ikke kommer meg på nettet pga manglende WiFi, samt jeg betaler ikke for å komme meg online, utenom det jeg betaler min IPS. Så du bryr deg altså ikke om tilgang til hundrevis av arcade spill og demoer. Videolipp osv. Koster ikke penger å bruke live. Men du er jo så negativt innstilt tydeligvis at jeg anbefaler deg heller til å returnere den og holde deg til PS3/Wii. At du klarer å klage på 360 dashbordet også er jo bare utrolig. Du vil sikkert gjøre det samme når NXE kommer ut om en uke også. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) - De sier Live er bra. Det betyr ingenting for meg, da jeg ikke kommer meg på nettet pga manglende WiFi, samt jeg betaler ikke for å komme meg online, utenom det jeg betaler min IPS. Så du bryr deg altså ikke om tilgang til hundrevis av arcade spill og demoer. Videolipp osv. Koster ikke penger å bruke live. Men du er jo så negativt innstilt tydeligvis at jeg anbefaler deg heller til å returnere den og holde deg til PS3/Wii. At du klarer å klage på 360 dashbordet også er jo bare utrolig. Du vil sikkert gjøre det samme når NXE kommer ut om en uke også. Må man ikke kjøpe Live Gold e.l.? Endret 11. november 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er bare for å spille mot andre. Å laste ned demoer er gratis. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Så du bryr deg altså ikke om tilgang til hundrevis av arcade spill og demoer. Videolipp osv. Koster ikke penger å bruke live. Må man ikke kjøpe Live Gold etc? Hvor står det skrevet at du MÅ kjøpe noe som helst? Live Silver er gratis. Edit: Litt for seint ute ser jeg.. Endret 11. november 2008 av rekyl Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er bare for å spille mot andre. Å laste ned demoer er gratis. Det visste jeg ikke Takk for svar! Så du bryr deg altså ikke om tilgang til hundrevis av arcade spill og demoer. Videolipp osv. Koster ikke penger å bruke live. Må man ikke kjøpe Live Gold etc? Hvor står det skrevet at du MÅ kjøpe noe som helst? Live Silver er gratis. Edit: Litt for seint ute ser jeg.. For å bruke 360'en på nettet da... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 - De sier Live er bra. Det betyr ingenting for meg, da jeg ikke kommer meg på nettet pga manglende WiFi, samt jeg betaler ikke for å komme meg online, utenom det jeg betaler min IPS. Så du bryr deg altså ikke om tilgang til hundrevis av arcade spill og demoer. Videolipp osv. Koster ikke penger å bruke live. Men du er jo så negativt innstilt tydeligvis at jeg anbefaler deg heller til å returnere den og holde deg til PS3/Wii. At du klarer å klage på 360 dashbordet også er jo bare utrolig. Du vil sikkert gjøre det samme når NXE kommer ut om en uke også. Åja så om jeg betaler 500 til Telenor hver måned for å ha internett for å spille med f.eks Fifa med en kompis over nett trenger jeg ikke betale 50kr. + per måned å gjøre det? Når vi begge har kjøpt spillet og konsollen og betaler for internett? Jeg skulle bare bevise litt av hva han der som kritiserte 360 før meg sa. Jeg har selv begge konsollene, og "må" betale for Live siden jeg absolutt ikke vil ha en konsoll uten mulighet å spille med andre folk, men mest viktig, med venner. Lenke til kommentar
Crouchino1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet hvilket dvd-rom som medfølger expert sin arcade versjon ? fw ? Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 er det mulig å kjøpe en 120gb til xbox'en som man kan lagre spill og save på? og er det vanlig med hdmi på alle arcade spillerne? ser elkjøp ikke reklamerer for det men expert gjør det. å hva er det med denne oppdateringen som kommer ut den 19.november. og flashing og slikt hva er bra med det? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dette var jo sykt billig :S Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 - De sier Live er bra. Det betyr ingenting for meg, da jeg ikke kommer meg på nettet pga manglende WiFi, samt jeg betaler ikke for å komme meg online, utenom det jeg betaler min IPS. Så du bryr deg altså ikke om tilgang til hundrevis av arcade spill og demoer. Videolipp osv. Koster ikke penger å bruke live. Men du er jo så negativt innstilt tydeligvis at jeg anbefaler deg heller til å returnere den og holde deg til PS3/Wii. At du klarer å klage på 360 dashbordet også er jo bare utrolig. Du vil sikkert gjøre det samme når NXE kommer ut om en uke også. Åja så om jeg betaler 500 til Telenor hver måned for å ha internett for å spille med f.eks Fifa med en kompis over nett trenger jeg ikke betale 50kr. + per måned å gjøre det? Når vi begge har kjøpt spillet og konsollen og betaler for internett? Jeg skulle bare bevise litt av hva han der som kritiserte 360 før meg sa. Jeg har selv begge konsollene, og "må" betale for Live siden jeg absolutt ikke vil ha en konsoll uten mulighet å spille med andre folk, men mest viktig, med venner. Uhm, han sa han ikke brydde seg om å koble opp mot Live fordi han trodde det kostet penger. Det gjør det ikke. Man kan laste ned spill demoer, arcade spill, videoklipp, chatte med andre,sende meldinger m.m uten at det koster noen ting. Multiplayer er noe annet. Noen som vet hvilket dvd-rom som medfølger expert sin arcade versjon ? fw ? Alle maskiner nå har lite-on. Ikke lett å finne eldre maskiner uten det i butikkene nå. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 er det mulig å kjøpe en 120gb til xbox'en som man kan lagre spill og save på? Jada og er det vanlig med hdmi på alle arcade spillerne? Ja å hva er det med denne oppdateringen som kommer ut den 19.november. Da kan du lagre spill på HDD. og flashing og slikt hva er bra med det? Hvis du har en flashet Xbox kan du spille backup av spillene dine. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Da kan du lagre spill på HDD. Installere er et riktigere ord. Lagre kan misfortås slik at man tror det dreier seg om lagring i spill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, innstallere er nok et bedre ord. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet hvilket dvd-rom som medfølger expert sin arcade versjon ? fw ? Lite-On Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 så det blir ca det samme om man kjøpe en arcade eller en pro? hva anbefales? må nesten ha en hdd som man kan lagre på. kanskje smartar å ha en pro om man vil spille online med wifi? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 så det blir ca det samme om man kjøpe en arcade eller en pro? hva anbefales? må nesten ha en hdd som man kan lagre på. kanskje smartar å ha en pro om man vil spille online med wifi? Du må fortsatt kjøpe en Wifi USB nettverksadapter som du ikke finner billigere enn 700 her i Norge. Latterlig, jeg vet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Premium har ikke WiFi den heller. Det må kjøpes utenom til rundt 700kr. Men arcadene er over ett år gammel (produsert november 07), en premium er ca en måned gammel (ca. september/november 08). Edit: For sen... Endret 11. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har ikkje pro'en heller ikkje wifi hvis man ikkje kjøpe den delen te 700kr. ka e forskjellen på arcade og pro da? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Arcade har ikke HDD og den har hvit farge der du setter inn spillet, mot premium sin sølv. Arcade har heller ikke headsett eller 30 dagers gratis Live Gold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå